Verpesyk<3
Disney
30 dager[emoji173] Da er jeg 12+0
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gikk det [emoji3]1 dag igjen her også. Veit ikke om jeg gruer eller gleder meg mest
Jeg forstår så inderlig godt hva du tenker. Jeg har følt mye på det selv.2,5 dag igjen.. gru/gleder meg :/ tenk om det ikke er noe liv da jeg er 7+4 (7+2 i følge mens) på ultralyd dagen så håper på å se en liten klump med bankende hjerte[emoji173][emoji173][emoji173] så spent
Hvordan gikk det [emoji3]
1 dag igjen!
Det ble utsatt til i morgen pga de fikk inn så mange akutte pasienter...men regner ikke med å se så mye 5+1 men sier ikke neitakk til gratis ULHvordan gikk det med deg?
Det ble utsatt til i morgen pga de fikk inn så mange akutte pasienter...men regner ikke med å se så mye 5+1 men sier ikke neitakk til gratis UL
Så bra! hvor langt på vei er du?Ah, nei det vel begrensa hvor mye de ser, men noe ser de vel i allefall.
Jeg er glad jeg så et hjerte som slo i dag og håper jeg kan tenke litt mer positivt framover. Får ny UL om 3 uker heldigvis, men blir lange nok uker det
Så bra! hvor langt på vei er du?
Da har jeg vært på ul hvor de ikke fant noen ting... kun en fortykket slimhinne. Jeg trodde de kanskje kom til å finne en fostersekk eller en oppklaring i livmor i det minste.. men får leve i håpet om at hun som tok ultralyden ikke var så flink til å lete.. skal liksom være 5+1 i dagHvordan gikk det med deg?
Da har jeg vært på ul hvor de ikke fant noen ting... kun en fortykket slimhinne. Jeg trodde de kanskje kom til å finne en fostersekk eller en oppklaring i livmor i det minste.. men får leve i håpet om at hun som tok ultralyden ikke var så flink til å lete.. skal liksom være 5+1 i dag