Nedtelling til TUL

2,5 dag igjen.. gru/gleder meg :/ tenk om det ikke er noe liv da :( jeg er 7+4 (7+2 i følge mens) på ultralyd dagen så håper på å se en liten klump med bankende hjerte[emoji173][emoji173][emoji173] så spent
 
2,5 dag igjen.. gru/gleder meg :/ tenk om det ikke er noe liv da :( jeg er 7+4 (7+2 i følge mens) på ultralyd dagen så håper på å se en liten klump med bankende hjerte[emoji173][emoji173][emoji173] så spent
Jeg forstår så inderlig godt hva du tenker. Jeg har følt mye på det selv.

Men prøv å tenke positivt, det er jo aller mest sannsynlig helt bra med fosteret
 
Hvordan gikk det [emoji3]

Ikke fått oppdatert enda da jeg er på jobb, men det gikk fint. Kom til en annen lege enn sist så hun hadde ikke fått med seg at jeg var blitt gravid igjen og trodde jeg kun var der i forbindelse med oppfølgning pga utredning for habituell abort. Fikk tatt innvendig UL og alt så fint ut og hjertet banka :happy: blei målt til 7+0 selv om jeg i følge menstermin er 7+2, men prøver ikke legge for mye vekt på det :)
 
Det ble utsatt til i morgen pga de fikk inn så mange akutte pasienter...men regner ikke med å se så mye 5+1 men sier ikke neitakk til gratis UL :p

Ah, nei det vel begrensa hvor mye de ser, men noe ser de vel i allefall. ;)
Jeg er glad jeg så et hjerte som slo i dag og håper jeg kan tenke litt mer positivt framover. Får ny UL om 3 uker heldigvis, men blir lange nok uker det :p
 
Ah, nei det vel begrensa hvor mye de ser, men noe ser de vel i allefall. ;)
Jeg er glad jeg så et hjerte som slo i dag og håper jeg kan tenke litt mer positivt framover. Får ny UL om 3 uker heldigvis, men blir lange nok uker det :p
Så bra! hvor langt på vei er du?
 
24 dager igjen, vil da være ca 9+2. Skal i utgangspunktet på kontroll med en cyste (gyn som ønsket meg inn mellom uke 7 og 9), men håper selvsagt at jeg kan få se lille samtidig :Heartpink
 
15 dager til TUL (9+0), føles som en evighet. Kan ikke tiden gå fortere [emoji222][emoji222][emoji222]
 
Hvordan gikk det med deg? :)
Da har jeg vært på ul hvor de ikke fant noen ting... kun en fortykket slimhinne. Jeg trodde de kanskje kom til å finne en fostersekk eller en oppklaring i livmor i det minste.. men får leve i håpet om at hun som tok ultralyden ikke var så flink til å lete.. skal liksom være 5+1 i dag
 
Da har jeg vært på ul hvor de ikke fant noen ting... kun en fortykket slimhinne. Jeg trodde de kanskje kom til å finne en fostersekk eller en oppklaring i livmor i det minste.. men får leve i håpet om at hun som tok ultralyden ikke var så flink til å lete.. skal liksom være 5+1 i dag

Så kjedelig :( 5+1 er jo veldig tidlig så kanskje ikke så lett se så mye? Har du fått nye time for å sjekke om en uke da kanskje?
 
Uff, så kjipt [emoji17] Kanskje du er kortere enn du tror også? Jeg lurte også på om du fikk ny time eller skal måle HCG eller noe?
 
Back
Topp