spireblomsten
Forelsket i forumet
8 dager igjen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
8 dager igjen!
Litt over 12 timer igjen, blir 6+3. Greide ikke vente til 7+1. Kjenner meg litt pessimistisk, puppene ble dramatisk MYE mindre ømme, på søndag var de så vonde at jeg trodde de skulle dette av. Redd det ikke går veien.
Vet ikke helt. Jeg er bare enda mer usikker, og følte ikke det gikk helst som det skulle. Måtte ta innvendig, fordi hun fikk ikke sett særlig utvendig. Fant plommesekken som var av normal størrelse, men ikke hjerteslag. Hun forklarte at i de tilfellene der det skjer noe, så vil plommesekken oftest kollapse.Hvordan gikk det i dag? [emoji8]
Vet ikke helt. Jeg er bare enda mer usikker, og følte ikke det gikk helst som det skulle. Måtte ta innvendig, fordi hun fikk ikke sett særlig utvendig. Fant plommesekken som var av normal størrelse, men ikke hjerteslag. Hun forklarte at i de tilfellene der det skjer noe, så vil plommesekken oftest kollapse.
Hun sa ikke noe om at hun kunne se noe fosteranlegg utenom plommesekken og jeg glemte å spørre, var utrolig nervøs. Fikk ny gratis sjekk neste uke.
Hun tror jeg er kommet kortere enn hva jeg har trodd.
Vet ikke helt. Jeg er bare enda mer usikker, og følte ikke det gikk helst som det skulle. Måtte ta innvendig, fordi hun fikk ikke sett særlig utvendig. Fant plommesekken som var av normal størrelse, men ikke hjerteslag. Hun forklarte at i de tilfellene der det skjer noe, så vil plommesekken oftest kollapse.
Hun sa ikke noe om at hun kunne se noe fosteranlegg utenom plommesekken og jeg glemte å spørre, var utrolig nervøs. Fikk ny gratis sjekk neste uke.
Hun tror jeg er kommet kortere enn hva jeg har trodd.
Fikk tidlig ul i dag.. gyn fant bare en plomme sekk, og mente jeg bare var kanskje 5-6uker på veg.. får ikke det til å stemme når jeg fikk positiv gravid test 2 nov, 1-2uker og 3+ 8november... det ble jo finnes noe mer enn en plommesekk der da..sjekk hos gyn 2 desember... sukk.. Tror ikke dette går vegen altså.
Ønsker deg masse lykke til i dag <3Om 8 timer er jeg ferdig med tul. SÅ nervøs, føler meg syk i dag[emoji85] 8+2 i dag.
Om 8 timer er jeg ferdig med tul. SÅ nervøs, føler meg syk i dag[emoji85] 8+2 i dag.
Masse lykke til [emoji177]Om 8 timer er jeg ferdig med tul. SÅ nervøs, føler meg syk i dag[emoji85] 8+2 i dag.
Om 8 timer er jeg ferdig med tul. SÅ nervøs, føler meg syk i dag[emoji85] 8+2 i dag.
Gratulerer så mye herlig følelse <3Jeg fikk se ett bankende hjerte i dag