Nedtelling til TUL

Litt over 12 timer igjen, blir 6+3. Greide ikke vente til 7+1. Kjenner meg litt pessimistisk, puppene ble dramatisk MYE mindre ømme, på søndag var de så vonde at jeg trodde de skulle dette av. Redd det ikke går veien.

Hvordan gikk det i dag? [emoji8]

Hvordan gikk det i dag? [emoji8]
Vet ikke helt. Jeg er bare enda mer usikker, og følte ikke det gikk helst som det skulle. Måtte ta innvendig, fordi hun fikk ikke sett særlig utvendig. Fant plommesekken som var av normal størrelse, men ikke hjerteslag. Hun forklarte at i de tilfellene der det skjer noe, så vil plommesekken oftest kollapse.
Hun sa ikke noe om at hun kunne se noe fosteranlegg utenom plommesekken og jeg glemte å spørre, var utrolig nervøs. Fikk ny gratis sjekk neste uke.
Hun tror jeg er kommet kortere enn hva jeg har trodd.

Vet ikke helt. Jeg er bare enda mer usikker, og følte ikke det gikk helst som det skulle. Måtte ta innvendig, fordi hun fikk ikke sett særlig utvendig. Fant plommesekken som var av normal størrelse, men ikke hjerteslag. Hun forklarte at i de tilfellene der det skjer noe, så vil plommesekken oftest kollapse.
Hun sa ikke noe om at hun kunne se noe fosteranlegg utenom plommesekken og jeg glemte å spørre, var utrolig nervøs. Fikk ny gratis sjekk neste uke.

Skjønner at du ikke ble betrygget, men får håpe at hun har rett og at det bare er litt tidlig. Uansett positivt at hun fant plommesekken og bra at du fikk ny time neste uke [emoji2] Krysser fingrene for gode nyheter da [emoji1317]

Fikk tidlig ul i dag.. gyn fant bare en plomme sekk, og mente jeg bare var kanskje 5-6uker på veg.. får ikke det til å stemme når jeg fikk positiv gravid test 2 nov, 1-2uker og 3+ 8november... det ble jo finnes noe mer enn en plommesekk der da..sjekk hos gyn 2 desember... sukk.. Tror ikke dette går vegen altså. :(

Åh, det skjønner jeg :( Font at du får oppfølging neste uke da. Skriv ned ting du tror du nede lure på neste time i tilfelle du er like nervøs da! Lykke til ♡

Fikk tidlig ul i dag.. gyn fant bare en plomme sekk, og mente jeg bare var kanskje 5-6uker på veg.. får ikke det til å stemme når jeg fikk positiv gravid test 2 nov, 1-2uker og 3+ 8november... det ble jo finnes noe mer enn en plommesekk der da..sjekk hos gyn 2 desember... sukk.. Tror ikke dette går vegen altså. :(

Så leit :( Har dere prøvd lenge?

Back
Topp