2 dager til ul
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
håper alt er bra.. blir alltid nervøs rett før Masse lykke til!13:30 idaghåper alt er bra.. blir alltid nervøs rett før
![]()

Alt var bra, men fikk ikke bilde, pga den lille ville ikke ligge i en fin vinkel. Lå med hode ekstremt langt nede. Så ble litt skuffet over det.. men det viktigste er jo at alt var som det skulle. Han/hun lå faktisk opp ned på hodeMasse lykke til!![]()

Men hadde vært fint å få en bekreftelse nå.En liten tøysekopp du produserer! Håper du får litt bedre bilder på privat daAlt var bra, men fikk ikke bilde, pga den lille ville ikke ligge i en fin vinkel. Lå med hode ekstremt langt nede. Så ble litt skuffet over det.. men det viktigste er jo at alt var som det skulle. Han/hun lå faktisk opp ned på hode
Dette var offentlig da, skal uansett på privat ul neste mandag![]()

Ny legetime i morgen og OUL 28.mars![]()
OUL her også 28.mars fordi jeg er i utlandet. Da er jeg 22+4. Synes det er så vanvittig leeeenge til!

Ny legetime i morgen og OUL 28.mars![]()
OUL her også 28.mars fordi jeg er i utlandet. Da er jeg 22+4. Synes det er så vanvittig leeeenge til!