7 dager til ul
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle i dag, så har guttungen testa positivt - så vi kan ikke få noen til å passe han![]()

Jaa, heldigvis ei sikkelig fin jordmor - så fikk byttet til mandag kl 14Ånei, så kjedelig!!![]()

Jaa, heldigvis ei sikkelig fin jordmor - så fikk byttet til mandag kl 14![]()
Hehe, litt samme her. Eller, jeg vet jeg har lyst å vite, er jo verdens mest nysgjerrige person når det kommer til absolutt alt! Men han liker å leve i spenning, og synes det hadde vært fint å få vite når barnet er født. Så vi får se.35 dager til ordinær ultralyd. Godt det er en stund til enda, da vi ikke klarer å bestemme oss for om vi vil vite kjønn før fødsel eller ikke![]()

Ja stemmer!Du skulle vel til Anne Gurine? Ho er nydeligskal dit til torsdag.

3 dager til TUL og NIPT. Kan bli verdens beste valentines, eller en katastrofe valentines...(vet blodprøvesvarene ikke kommer før senere en gang, men om ultralyden er bra, så er man jo godt på vei
)

Ja stemmer!Så hun hadde heldigvis ledig på mandag, da er jeg 15+2, så ser nok enda mer da
![]()
Sist graviditet var jeg der da jeg var 15+3 - og da fastslo ho kjønn 
Samme med meg!Jeg er også 15+2 når vi skalSist graviditet var jeg der da jeg var 15+3 - og da fastslo ho kjønn
![]()

Eller rundt uke 15 hvertfall «se der er en liten tut» 
Lykke til til oss!!Vi skal og «feire» Valentine-kvelden på UL, krysser fingrene for god beskjed![]()