Nedtelling til TUL, kontroll etc.

2 dager til ul

1 dag til ul ❤️

13:30 idag :nailbiting: håper alt er bra.. blir alltid nervøs rett før ❤️

19 dager til OUL, litt kjedelig å få det så sent om 20+0. Føles ekstra lenge til:sorry:

32 dager til OUL.
43 dager til jordmortime.

Masse lykke til! ❤️
Alt var bra, men fikk ikke bilde, pga den lille ville ikke ligge i en fin vinkel. Lå med hode ekstremt langt nede. Så ble litt skuffet over det.. men det viktigste er jo at alt var som det skulle. Han/hun lå faktisk opp ned på hode :laughing001
Dette var offentlig da, skal uansett på privat ul neste mandag ❤️

Legetime om 4 dager. Mest for å snakke om form og evt. forlengelse av sykemelding. Men håper hun kan lytte etter hjerte. :love7
Jordmor prøvde da vi hadde time hos henne sist torsdag, men vi hørte ikke noe. Men det var ennå tidlig, og alt var supert på ultralyd 3 dager tidligere, så ble ikke bekymret av det. :happy8 Men hadde vært fint å få en bekreftelse nå.

Alt var bra, men fikk ikke bilde, pga den lille ville ikke ligge i en fin vinkel. Lå med hode ekstremt langt nede. Så ble litt skuffet over det.. men det viktigste er jo at alt var som det skulle. Han/hun lå faktisk opp ned på hode :laughing001
Dette var offentlig da, skal uansett på privat ul neste mandag ❤️
En liten tøysekopp du produserer! Håper du får litt bedre bilder på privat da ❤️

OUL her også 28.mars fordi jeg er i utlandet. Da er jeg 22+4. Synes det er så vanvittig leeeenge til!

Ser den. Jeg kommer til å være 19+0, og syns det gikk sykt mye saktere første gang. Da følte jeg at jeg ventet en evighet, men da var jeg tidligere ute med alt også. Syns det var rart at det stod 28.03 i brevet denne gangen, og tenkte de hadde skrevet feil :hilarious:

Back
Topp