21 dager til OUL. Vi har fått innkallelse når jeg er 17+5. Jordmor mente at dette egentlig var litt tidlig. Hvor langt er dere andre på vei når dere skal på OUL?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal 18+621 dager til OUL. Vi har fått innkallelse når jeg er 17+5. Jordmor mente at dette egentlig var litt tidlig. Hvor langt er dere andre på vei når dere skal på OUL?
Ja, jeg har også lest uke 17-19, så syntes det var litt rart at jordmor mente det var tidlig. Det er jo sykehuset som har satt datoen, så jeg vil jo tro de vet hvilket tidspunkt som er "rett".Jeg skal 18+6De sier jo mellom 17-19, så det er helt sikkert fint
![]()
Det er det FHI har som retningslinje, så tenker jo absolutt at 17+5 er innaforJa, jeg har også lest uke 17-19, så syntes det var litt rart at jordmor mente det var tidlig. Det er jo sykehuset som har satt datoen, så jeg vil jo tro de vet hvilket tidspunkt som er "rett".
TUL idag kl 13Håper han kan se kjønn, samboeren min har bursdag idag, så tenkte å pakke inn enten ett rosa eller blått plagg inn i gaven hans
Åååh håper!

Lykke tilHold oss oppdatert hvordan det går
![]()
Det var såååå koseligAlt så helt perfekt ut, og han var ganske sikker på at dette er en liten jente
![]()

Tusen takkÅåå, gratulerer! Så fine bilder og![]()