Heldig!!! Masse lykke til2 timer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldig!!! Masse lykke til2 timer!
Tusen takkHeldig!!! Masse lykke til
Masse lykke til2 timer!
Takk! Bare minutter igjen nå, har litt hjertebank. Håper alt er fint!Masse lykke til
2 timer!
Nå er jeg spent altså Edit: kom jo på at jeg så nydelige knerten din i en annen trådTakk! Bare minutter igjen nå, har litt hjertebank. Håper alt er fint!
Helt nydelig å se og høre det lille hjertet slå Jeg er ti kilo lettere!Nå er jeg spent altså Edit: kom jo på at jeg så nydelige knerten din i en annen tråd
Sååå herlig!!! Er så glad på dine vegneHelt nydelig å se og høre det lille hjertet slå Jeg er ti kilo lettere!
Tusen takkSååå herlig!!! Er så glad på dine vegne
Kan man høre hjertet så tidlig !? hvor langt er du på vei idag ??Helt nydelig å se og høre det lille hjertet slå Jeg er ti kilo lettere!
Ja, om gyn har skikkelig utstyr så kan de finne det tidlig Har sett og hørt hjertet så tidlig som 6+3 i tidligere graviditet. I dag er jeg 7+1, ble satt frem tre dagerKan man høre hjertet så tidlig !? hvor langt er du på vei idag ??
Så gøy! Jeg bestilte time idag, til tul i uke 7+1 ! Så håper vi også kan høre hjertet daJa, om gyn har skikkelig utstyr så kan de finne det tidlig Har sett og hørt hjertet så tidlig som 6+3 i tidligere graviditet. I dag er jeg 7+1, ble satt frem tre dager