Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor høye er dine? Syns mine er høye også, men vet ikke helt hvor lista for høyt ligger.Jeg har bare 6 dager igjen ✌ er tidlig (6+6), men jeg har så enormt høye HCG verdier (og er forferdelig utålmodig), så da må jeg inn for å sjekke status - blir nok en ved 12 uker også
Hvor høye er dine? Syns mine er høye også, men vet ikke helt hvor lista for høyt ligger.
Har du fått tilbakemelding på at de er høye? Jeg har enda høyereJeg er litt usikker på eggløsning (pluss minus 1 dag), men mine verdier var:
5+2/3 = 9400
5+5/6 = 21000
Legen min sa det ble spennende å se om det var 1 eller 2 der inne, og mener å ha sett en oversikt over hcg verdier i enkelt vs tvillingsvangerskap hvor mine verdier fulgte tvillingtabellen, men vet jo at dette ikke er noe sikkert tegn. Uansett interessant å se hva var dine verdier?Har du fått tilbakemelding på at de er høye? Jeg har enda høyere
Da blir det spennende å se på ultralyd! Jeg sa det siden jeg testa positivt en uke før jeg vanligvis får utslag at jeg hadde en følelse om at det var to. Morsomt om det hadde stemt.Legen min sa det ble spennende å se om det var 1 eller 2 der inne, og mener å ha sett en oversikt over hcg verdier i enkelt vs tvillingsvangerskap hvor mine verdier fulgte tvillingtabellen, men vet jo at dette ikke er noe sikkert tegn. Uansett interessant å se hva var dine verdier?
Da blir det spennende å se på ultralyd! Jeg sa det siden jeg testa positivt en uke før jeg vanligvis får utslag at jeg hadde en følelse om at det var to. Morsomt om det hadde stemt.
4+5 5000
5+1 13000
5+5 33000
Håper det går braPga. voldsomme smerter spesielt på natt ble jeg sendt på tul igår 4+0. De så selvfølgelig ingen verdens ting enda, men godt å vite at man blir fulgt opp. De er såklart opptatte av å finne ut av om livet er i eller utenfor livmoren. Ny time torsdag når jeg er 5+0.