Nedtelling til TU

59 dager, tror jeg det er her
 
Dumt spørsmål, hva er tu? :p
 
Tidlig ultralyd :)
Ah! Takk ;)

Har ikke fått ordnet det enda, er redd for å bestille og så jinxe alt. Sist måtte jeg avbestille den jeg hadde satt opp til 12+0 siden jeg mistet.
 
35 dager :eek: er egentlig ikke derfor jeg skal til gynekolog. Hadde bestilt time for å ta celleprøve og for å se at alt så bra ut, Skulle hatt time forrige uke, men så ble jeg syk. Fikk ny time samtidig som jeg fant ut at jeg muligens var gravid. Så da beholder jeg den timen, for å se om alt ser bra ut. Hvis jeg kommer så langt har jeg lyst til å bestille en time til jeg er 12-13 uker på vei!
 
Ah! Takk ;)

Har ikke fått ordnet det enda, er redd for å bestille og så jinxe alt. Sist måtte jeg avbestille den jeg hadde satt opp til 12+0 siden jeg mistet.
Så trist at du har mistet tidligere . Håper spiren sitter denne gangen ❤️
 
Så trist at du har mistet tidligere . Håper spiren sitter denne gangen ❤️
❤️ Satser på det, har en god magefølelse denne gangen og det hadde jeg ikke da :)

Hvilken uke har du bestilt tul? Problemet mitt er at jeg har lyst på sånn 3 stk og det er dyrt :p
 
❤️ Satser på det, har en god magefølelse denne gangen og det hadde jeg ikke da :)

Hvilken uke har du bestilt tul? Problemet mitt er at jeg har lyst på sånn 3 stk og det er dyrt :p
Det er bra :)
Jeg har bestilt til 12+6 så håper vi får vite om det er lillesøster eller lillebror i magen da :).
Blir dyrt med 3 stykker ja . Jeg skal bestille en 3D ultralyd til uke 28-31 etterhvert fordi det har vi gjort med de andre :)
 
Det er bra :)
Jeg har bestilt til 12+6 så håper vi får vite om det er lillesøster eller lillebror i magen da :).
Blir dyrt med 3 stykker ja . Jeg skal bestille en 3D ultralyd til uke 28-31 etterhvert fordi det har vi gjort med de andre :)
Lyst på en rundt uke 12 jeg også, men spørs om jeg klarer å vente så lenge. Moro med 3D :) Med datteren vår hadde jeg tul når jeg var 7+3 om jeg husker rett, men fikk en del offentlige underveis så enda vel opp med 5 ultralyder.
 
58 dager
 
5 :D
 
57 dager
 
Oi, det var fort! :Heartred Hva kan man se så tidlig?
Kan ikke se så mye, men som legen sa «vi kan nok se noe». Aldri tatt så tidlig før, tidligste jeg har tatt var 6+3 så har ikke så store forventninger.
 
Last edited:
56
 
Back
Topp