Så kjekt Du er en dag foran meg, 7+5 mandag. Håper inderlig at alt er velSamme her! Skal være 7+6 på mandag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjekt Du er en dag foran meg, 7+5 mandag. Håper inderlig at alt er velSamme her! Skal være 7+6 på mandag
Ja men det er det nok! Vi skal sitte fra slutten av juni å kjempe om hvem av oss som får møte vår lille først vettuSå kjekt Du er en dag foran meg, 7+5 mandag. Håper inderlig at alt er vel
Alt bra på UL gynekologen vi var hos hadde et drittdårlig ultralyd apparat, tydeligvis eldgammelt. Så vi fikk ikke høre eller målt hjerteslag, kun sett at hjertet slo. Bildet var også skikkelig dårlig... Dit skal jeg heldigvis aldri igjen. Bra at alt stod bra til, men selve opplevelsen var meget skuffende.UL i dag 7+4
Så bra at alt så fint ut, men så kjedelig opplevelse. Skjønner at det er skuffendeAlt bra på UL gynekologen vi var hos hadde et drittdårlig ultralyd apparat, tydeligvis eldgammelt. Så vi fikk ikke høre eller målt hjerteslag, kun sett at hjertet slo. Bildet var også skikkelig dårlig... Dit skal jeg heldigvis aldri igjen. Bra at alt stod bra til, men selve opplevelsen var meget skuffende.
Håper du har rett bare 1 dag igjen nå daJa men det er det nok! Vi skal sitte fra slutten av juni å kjempe om hvem av oss som får møte vår lille først vettu