Nedtelling til tidlig ultralyd

Skal til legen tirsdag, da er jeg 6+6. vurderer å ta UL men veldig redd for å ikke se noe. Har privat time når jeg er 8+2 for tidlig, så kanskje vente til da men kjennes som en evighet til tenker dere 6+6 er for tidlig?
Jeg fikk time hos gyn som de satt opp, og da er jeg 6+5. får jo ikke sett all verden, men får jo bekreftet hjerteslag og eventuelt antall:)

Vært hos gynokolog igår i følge mens 7+0 men ble satt til 6+5 fordi eggløsning var forsinket med 3 dager. Vi fikk se en fostersekk og hcg prøve ble tatt med nivå på 21664 håper det er høyt nok. Skal ta en ny hcg test imorgen for å se økning og ny ultralyd på fredag. Vet noen om hcg i uke 6+5 21664 er normalt nivå?

Merker at det er lenge siden jeg var gravid sist :p Får alle tilbud om ul før den ordinære i uke 19-ish? :rolleyes:

Hvordan blir man henvist til tidlig ordinær ul? Tar dere kontakt med jordmor som henviser, må no ta kontakt med jordmor tidlig da eller? Det er nytt siden sist jeg gikk gravid :Heartred sist jeg gikk gravid så tok jeg ikke kontakt med jordmor før i uke 11
Godt å se at ikke bare det er meg som ikke har helt kontroll på disse tingene ;) Må kanskje ta kontakt med jordmor snart da.. Er bare 4+6 så føler det er så tidlig :rolleyes:

Godt å se at ikke bare det er meg som ikke har helt kontroll på disse tingene ;) Må kanskje ta kontakt med jordmor snart da.. Er bare 4+6 så føler det er så tidlig :rolleyes:
Jeg venter litt, for se hvordan det går på ul idag, de henviser videre til offentlig ul i uke 12 ca , så tenkte kansje og bestille en jordmor time enten før eller etter det ei gang :)

21 dager! Da er jeg 7+5. Venter med å bestille time til jordmor til jeg ser om det ser fint ut :)

Enig. Føler det er fryktelig tidlig å ta kontakt med jordmor så tidlig!

Back
Topp