Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjønnsbestemmelse ? Hvordan funker det så tidlig ?Alt bra med litt spiren Ble målt til ca. like langt som jeg trodde og hjertet hørtes helt perfekt ut mente legen. Nå er det 16 dager til neste UL og kjønnsbestemmelse i Sverige
Vis vedlegget 448287
Hvor mange uker er du? Så fintAlt bra med litt spiren Ble målt til ca. like langt som jeg trodde og hjertet hørtes helt perfekt ut mente legen. Nå er det 16 dager til neste UL og kjønnsbestemmelse i Sverige
Vis vedlegget 448287
Blodprøve, men det er ikke lov i Norge så må til Sverige. Kan også ta NIPT samtidig billigere, men føler ikke behovet for det. Vi bor jo rett ved grensa til Strømstad så da tar vi det bare samtidig som litt harryhandelKjønnsbestemmelse ? Hvordan funker det så tidlig ?
7+2Hvor mange uker er du? Så fint
Så da får dere vite kjønn om 16 dager?Blodprøve, men det er ikke lov i Norge så må til Sverige. Kan også ta NIPT samtidig billigere, men føler ikke behovet for det. Vi bor jo rett ved grensa til Strømstad så da tar vi det bare samtidig som litt harryhandel
7+2
Er vel 5 dager ventetid på svar, men ja Har sett mange av influenserne som er gravide nå har vært i Sverige og gjort det samme, men de har tatt med NIPT da. Koster 2300kr(hvis jeg husker riktig) for ultralyd og blodprøve med kjønn. Er jo selvfølgelig ingenting man må, men vi ønsker å vite så tidlig som mulig når vi først har det i nærhetenSå da får dere vite kjønn om 16 dager?
Hva heter klinikken?Er vel 5 dager ventetid på svar, men ja Har sett mange av influenserne som er gravide nå har vært i Sverige og gjort det samme, men de har tatt med NIPT da. Koster 2300kr(hvis jeg husker riktig) for ultralyd og blodprøve med kjønn. Er jo selvfølgelig ingenting man må, men vi ønsker å vite så tidlig som mulig når vi først har det i nærheten
Babyscreen i Strømstad. Bare hørt positive ting om de som faktisk drar til klinikken og får gjort det der, kontra disse test-kitene fra Sverige og Danmark som man må gjøre selv og på legekontorHva heter klinikken?
13+2Hvor langt på vei er dere når dere skal på ordinær tidlig ul?
Så fint! Hvor langt er du på vei her?Alt bra med litt spiren Ble målt til ca. like langt som jeg trodde og hjertet hørtes helt perfekt ut mente legen. Nå er det 16 dager til neste UL og kjønnsbestemmelse i Sverige
Vis vedlegget 448287
7+2Så fint! Hvor langt er du på vei her?
Samme her! Skal være 7+6 på mandag3! Mandag må bare komme nå