Nedtelling til tidlig ultralyd

Ja men det er det nok!❤️ Vi skal sitte fra slutten av juni å kjempe om hvem av oss som får møte vår lille først vettu
Gikk bra her :) fosteret var veldig mye inn og ut av fokus så litt vanskelig å visualisere, men legen var fornøyd med det han så.

Håper det gikk/går bra for deg også :Heartred

Gikk bra her :) fosteret var veldig mye inn og ut av fokus så litt vanskelig å visualisere, men legen var fornøyd med det han så.

Håper det gikk/går bra for deg også :Heartred
Så bra! Litt trist ang fokuset da..

Jeg ble framskøvet er visst ikke 7+6, men 8+5!!! Så ny termin er 28.juni og hører da dessverre ikke til her lenger… men alt var fint! «Fin liten krabat» fikk vi høre❤️

Så bra! Litt trist ang fokuset da..

Jeg ble framskøvet er visst ikke 7+6, men 8+5!!! Så ny termin er 28.juni og hører da dessverre ikke til her lenger… men alt var fint! «Fin liten krabat» fikk vi høre❤️
Var ikke trist for oss, så lenge legen synes det ser bra ut var det mer enn godt nok for oss :)

Artig med så gode mål! Kanskje må du henge med i flere grupper :) er dette første barnet?

Jeg har 23/12 :Heartred Blir forhåpentligvis en fin førjulsgave :)
Det jeg også tenkte så ble sååååå skuffet da de først flyttet den til 27/12. Hadde tenkt fortelle min familie det på julekvelden da de ikke bor nære oss. Men fikk heldigvis time 19/12 istedet så da kan man forhåpentligvis senke skuldrene og kose seg i julen :Heartred

17 dager igjen for TUL da er jeg i uke 8+2. Første barn så gleder meg masse til å få skikkelig bekreftet liv i magen. Føles veldig lenge å vente.

Back
Topp