Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gikk bra her fosteret var veldig mye inn og ut av fokus så litt vanskelig å visualisere, men legen var fornøyd med det han så.Ja men det er det nok! Vi skal sitte fra slutten av juni å kjempe om hvem av oss som får møte vår lille først vettu
Så bra! Litt trist ang fokuset da..Gikk bra her fosteret var veldig mye inn og ut av fokus så litt vanskelig å visualisere, men legen var fornøyd med det han så.
Håper det gikk/går bra for deg også
Var ikke trist for oss, så lenge legen synes det ser bra ut var det mer enn godt nok for ossSå bra! Litt trist ang fokuset da..
Jeg ble framskøvet er visst ikke 7+6, men 8+5!!! Så ny termin er 28.juni og hører da dessverre ikke til her lenger… men alt var fint! «Fin liten krabat» fikk vi høre
Er første, så selv med juni termin blir det helt sikkert juli barn alikevell!Var ikke trist for oss, så lenge legen synes det ser bra ut var det mer enn godt nok for oss
Artig med så gode mål! Kanskje må du henge med i flere grupper er dette første barnet?
Jeg har 23/12 Blir forhåpentligvis en fin førjulsgave8 dager til ekstra tidlig UL og OTUL ble flyttet til 19/12 istedet for 23/12
Det jeg også tenkte så ble sååååå skuffet da de først flyttet den til 27/12. Hadde tenkt fortelle min familie det på julekvelden da de ikke bor nære oss. Men fikk heldigvis time 19/12 istedet så da kan man forhåpentligvis senke skuldrene og kose seg i julenJeg har 23/12 Blir forhåpentligvis en fin førjulsgave