Takk Håper på like fine bilder denne gangenSå fine bilder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk Håper på like fine bilder denne gangenSå fine bilder
Hvilken uke er du da? Gleder meg til å se bilde2 dager!
6+5 - så i tidligste laget! Men drar bort på torsdag (og blir borte i tre uker), så «måtte» liksom bli da! Håper jeg får et fint bilde av en liten fin bønne å deleHvilken uke er du da? Gleder meg til å se bilde
Jeg blir også 6+5 når jeg skal ta neste uke! Trenger å vite om det er en eller to(genetisk disponert)og mamma som vi er supenære skal få være med å se på ultralyd for første gang krysser fingrene for deg6+5 - så i tidligste laget! Men drar bort på torsdag (og blir borte i tre uker), så «måtte» liksom bli da! Håper jeg får et fint bilde av en liten fin bønne å dele
Takk, og i lige måde Så koselig at moren din skal være med! Shit da blir det spennende om det er tvillinger da! Er det helt krise om det er det, eller er det bra?Jeg blir også 6+5 når jeg skal ta neste uke! Trenger å vite om det er en eller to(genetisk disponert)og mamma som vi er supenære skal få være med å se på ultralyd for første gang krysser fingrene for deg
Tusen takk ikke fullstendig krise nei, vi har snakket om at risikoen er der og kanskje enda mer når det er barn nr 3 og jeg er 5 år eldre enn med første. Jeg vet ikke, har ingen magefølelse men bare må viteslik at man har lengst mulig tid å forberede seg på hvis det skulle være fler enn enTakk, og i lige måde Så koselig at moren din skal være med! Shit da blir det spennende om det er tvillinger da! Er det helt krise om det er det, eller er det bra?
Sykt spennende! Blir ganske stor søskenflokk om det er to da - så koselig Greit å ha litt tid på seg, ja. Du må oppdatere herTusen takk ikke fullstendig krise nei, vi har snakket om at risikoen er der og kanskje enda mer når det er barn nr 3 og jeg er 5 år eldre enn med første. Jeg vet ikke, har ingen magefølelse men bare må viteslik at man har lengst mulig tid å forberede seg på hvis det skulle være fler enn en
Er nok innvendig. 7+3 så ser man fosteranlegg og hjerteslag.8 dager igjen til tul…er da 7+3… Litt usikker på hvor mye man ser? Prøver å Google, men det kommer opp så mye rart Noen som vet om det er innvendig eller utvendig når det er såpass tidlig?