Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis du klarer å drøye til 8+0, så er det nok lurt Etter det jeg har lest, så er det mindre sannsynlighet for SA etter 8+0, hvis hjerte slår ol. Korrekt meg gjerne hvis jeg har feil! Så er det jo ikke så lenge til uke 11-13 for TUL hvis man tar UL 8+Når er det perfekt å ta tidlig UL? Tok 7+3 med datteren vår, pga blødninger. Når tar dere? Tenkte å ta en privat selv
Støtter denne 100%! Ville helst ta 8+0 selv, men siden jeg skulle bort i 3 uker ble det 6+5. abortrisikoen er redusert med fine mål og hjerteslag da også, så den kalkulatoren på sannsynlighet er for eksempel irrelevant når man har vært på ultralyd, men risiko reduseres enda mer ved hjerteslag og ikke avvik 8+0 (som du sier)! Lykke tilmed ultralyd Forstår godt at du ikke orker å venteHvis du klarer å drøye til 8+0, så er det nok lurt Etter det jeg har lest, så er det mindre sannsynlighet for SA etter 8+0, hvis hjerte slår ol. Korrekt meg gjerne hvis jeg har feil! Så er det jo ikke så lenge til uke 11-13 for TUL hvis man tar UL 8+
Jeg skal på privat UL 6+4, men jeg har vært gjennom MA og SA og trenger tidlig bekreftelse på hvilken vei det går
Takk Kjenner jeg meg selv rett må jeg ha en UL til før TUL 11-13 Kanskje rundt uke 8-9, men det koster joStøtter denne 100%! Ville helst ta 8+0 selv, men siden jeg skulle bort i 3 uker ble det 6+5. abortrisikoen er redusert med fine mål og hjerteslag da også, så den kalkulatoren på sannsynlighet er for eksempel irrelevant når man har vært på ultralyd, men risiko reduseres enda mer ved hjerteslag og ikke avvik 8+0 (som du sier)! Lykke tilmed ultralyd Forstår godt at du ikke orker å vente
Ja, blir fort dyrt! Men skjønner det så godt! Jeg har tenkt til å ta to ultralyder i tidsrommet uke 11-14, altså en privat i tillegg til den offentlig. Vi tar oss ikke råd til nipt, så jeg tenker to ultralyder i det tidsrommet for måling av nakkefold etc. blir en liten ekstra sjekk. Regner med menneskelige feil og hvordan fosteret ligger kan være avgjørende for å merke avvik på de ultralydene.. så blir to private totalt herTakk Kjenner jeg meg selv rett må jeg ha en UL til før TUL 11-13 Kanskje rundt uke 8-9, men det koster jo
Koster det med NIPT test? Eller er det bare hvis man ikke har rett til det i forhold til sin egen alder?Ja, blir fort dyrt! Men skjønner det så godt! Jeg har tenkt til å ta to ultralyder i tidsrommet uke 11-14, altså en privat i tillegg til den offentlig. Vi tar oss ikke råd til nipt, så jeg tenker to ultralyder i det tidsrommet for måling av nakkefold etc. blir en liten ekstra sjekk. Regner med menneskelige feil og hvordan fosteret ligger kan være avgjørende for å merke avvik på de ultralydene.. så blir to private totalt her
Koster bare hvis man ikke får det offentlig, ja. Må vel være over 35 for å få tror jeg Litt kjipt, samtidig som jeg forstår prioriteringen godtKoster det med NIPT test? Eller er det bare hvis man ikke har rett til det i forhold til sin egen alder?
Høres lurt utJa, blir fort dyrt! Men skjønner det så godt! Jeg har tenkt til å ta to ultralyder i tidsrommet uke 11-14, altså en privat i tillegg til den offentlig. Vi tar oss ikke råd til nipt, så jeg tenker to ultralyder i det tidsrommet for måling av nakkefold etc. blir en liten ekstra sjekk. Regner med menneskelige feil og hvordan fosteret ligger kan være avgjørende for å merke avvik på de ultralydene.. så blir to private totalt her
Det er ikke for tidlig, jeg var på UL uke 7 og 815 dager! Bestilte time idag til uke 8+0, og livredd for at det er alt for tidlig å bestille allerede