Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal kunne se hjerteslag!Jeg har fått time hos gynekolog når jeg de 6+4.
er egt for litt andre ting, men tror dere det er mulig å se noe på UL allerede da? Eller er dt altfor tidlig?
@ForsiktigOptimist hvordan gikk det?
Så bra gode nyheter for oss i dag. jeg fikk heller ikke noe bilde i dag, men jeg gikk inn der 9 dager før egentlige timen min idag. Så aktivt hjerteslag 6+2, alt var greit har time igjen neste uke rundt 7+4Fikk ikke noe bilde i dag, men alt var helt perfekt! Én liten bønne som målte eksakt 6+5 (er også 6+5 i dag), og med god hjerteaksjon. Fikk også time 8+0 for ny UL for å sjekke at alt utvikler seg som det skal, siden jeg har hatt to MA som har stoppet omkring denne tiden før.
Å vi skal samtidig! Er så spent jeg og.14 dager! Mandag om to uker! Eller, 13 dager og noen timer. Jeg er så bekymret og spent! Da er jeg 6+4.
Mener jeg leste i termin-tråden at du er i Drammen? Jeg bestilte hos Sunniva i øvre torggate. Ho har sprengte lister 6+5 er jeg i morgenjeg er 4+1, er det noen som er i nærheten av meg som skal ha tidlig ultralyd? Når da evt? Har bestilt time til den faste private gynekologen min, men hu reiser på ferie neste uke nå ultralyden min er 13 mars, da er jeg 8+2! Grusomt lenge til,