Nedtelling til tidlig ultralyd

Jeg har fått time hos gynekolog når jeg de 6+4.
er egt for litt andre ting, men tror dere det er mulig å se noe på UL allerede da? Eller er dt altfor tidlig?

Fikk ikke noe bilde i dag, men alt var helt perfekt! Én liten bønne som målte eksakt 6+5 (er også 6+5 i dag), og med god hjerteaksjon. :D Fikk også time 8+0 for ny UL for å sjekke at alt utvikler seg som det skal, siden jeg har hatt to MA som har stoppet omkring denne tiden før.
Så bra ❤️❤️ gode nyheter for oss i dag. jeg fikk heller ikke noe bilde i dag, men jeg gikk inn der 9 dager før egentlige timen min idag. Så aktivt hjerteslag 6+2, alt var greit ❤️ har time igjen neste uke rundt 7+4

På fredag, om 4 dager :Heartred da er jeg 7+0 i følge Nørs

jeg er 4+1, er det noen som er i nærheten av meg som skal ha tidlig ultralyd? Når da evt? Har bestilt time til den faste private gynekologen min, men hu reiser på ferie neste uke :confused: nå ultralyden min er 13 mars, da er jeg 8+2! Grusomt lenge til, :dead:

jeg er 4+1, er det noen som er i nærheten av meg som skal ha tidlig ultralyd? Når da evt? Har bestilt time til den faste private gynekologen min, men hu reiser på ferie neste uke :confused: nå ultralyden min er 13 mars, da er jeg 8+2! Grusomt lenge til, :dead:
Mener jeg leste i termin-tråden at du er i Drammen? Jeg bestilte hos Sunniva i øvre torggate. Ho har sprengte lister :confused: 6+5 er jeg i morgen

Back
Topp