Pocahontas_
Glad i forumet
12 dager igjen! Synes tiden går såå sakte.. Føler at jeg ikke er "ordentlig gravid" før jeg har sett at alt er som det skal
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enig! Når jeg ser det hjertet kan jeg endelig slutte å "lyve"12 dager igjen! Synes tiden går såå sakte.. Føler at jeg ikke er "ordentlig gravid" før jeg har sett at alt er som det skal
Partner skal 100% være med for min del!
Jeg har sagt fra til samboer, men han var usikker på om han fikk til. Håper virkelig at han får til, trenger en hånd å holde i hvis det ikke er noe der… (var bo i oktober)Har dere med partner på sånn veldig tidlig UL?
Det håper jeg han prioriterer over alt! Er redd for det samme selv, så min skal selvfølgelig være med. Når skal du til UL?Jeg har sagt fra til samboer, men han var usikker på om han fikk til. Håper virkelig at han får til, trenger en hånd å holde i hvis det ikke er noe der… (var bo i oktober)
Tror han tar litt lettere på hele greia, enn det jeg gjør. Han er kanskje litt care-free på sånne ting, men håper virkelig han får til å bli med ja.Det håper jeg han prioriterer over alt! Er redd for det samme selv, så min skal selvfølgelig være med. Når skal du til UL?
Har du fått time allerede?Neste ultralyd blir i forbindelse med Nipt 09.03, da er jeg rundt 11+1 om alt går fint frem til det 23 dager til
Bestilt privatHar du fått time allerede?