Kjærringa96
Elsker forumet
19 dager
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm nei det er det. Betale 2000 kroner for å ikke "se noe"...Jeg tenker å ta tidlig for å se at det er liv, tok i uke seks sist gang, og det var egentlig veldig fint, selv om man jo ikke ser spesielt mye
Er du i tvil om du skal ta tidligere enn uke 12 eller ikke, eller?Hmm nei det er det. Betale 2000 kroner for å ikke "se noe"...
Hehe ja, har ingen tilbud her jeg bor, men skal kanskje til på reise med jobb i uke 6/7...Er du i tvil om du skal ta tidligere enn uke 12 eller ikke, eller?
Så kjipt at de ikke har tilbud der du bor! Ideelt sett ville jeg selv tatt i uke 8, men jeg skal bort for å jobbe (for familie), så derfor blir det uke 6-7 her. Hva heller du mot å velge da?Hehe ja, har ingen tilbud her jeg bor, men skal kanskje til på reise med jobb i uke 6/7...
Her er bilder fra jeg var gravid med datteren vår. Første bilde var 6+5 i følge eggløsning, men 6+3 i følge mål. Andre var i uke 8, husker ikke helt når. På den i uke 8 kunne han sjekke forskjellige ting med hjertekammer, nyrer osv om jeg ikke husker helt feil. Vi gikk i hvert fall ut av timen overrasket over hvor mye han kunne se og måle.Jeg er også veldig nysgjerrig på hva folk har "sett" så tidlig. Jeg skal definitivt til tidlig ul bare for å bekrefte. Viktigste for meg er å høre hjerteslag. Belager meg vel på uke 8, som er om rundt tre uker. Dere som har dratt tidligere, noen som har opplevd at det var "for" tidlig?
Lundring på Jessheim, første gang jeg skal dit selv, folk reiser dit fra hele NorgeDere som drar privat i Oslo og omegn, hvor drar dere?
Så fine bilderHer er bilder fra jeg var gravid med datteren vår. Første bilde var 6+5 i følge eggløsning, men 6+3 i følge mål. Andre var i uke 8, husker ikke helt når. På den i uke 8 kunne han sjekke forskjellige ting med hjertekammer, nyrer osv om jeg ikke husker helt feil. Vi gikk i hvert fall ut av timen overrasket over hvor mye han kunne se og måle.