Nedtelling til tidlig ultralyd

Jeg tenker å ta tidlig for å se at det er liv, tok i uke seks sist gang, og det var egentlig veldig fint, selv om man jo ikke ser spesielt mye :joyful:
Hmm nei det er det. Betale 2000 kroner for å ikke "se noe"...

Er du i tvil om du skal ta tidligere enn uke 12 eller ikke, eller? :love7
Hehe ja, har ingen tilbud her jeg bor, men skal kanskje til på reise med jobb i uke 6/7... :D

Hehe ja, har ingen tilbud her jeg bor, men skal kanskje til på reise med jobb i uke 6/7... :D
Så kjipt at de ikke har tilbud der du bor! Ideelt sett ville jeg selv tatt i uke 8, men jeg skal bort for å jobbe (for familie), så derfor blir det uke 6-7 her. Hva heller du mot å velge da?

Jeg er også veldig nysgjerrig på hva folk har "sett" så tidlig. Jeg skal definitivt til tidlig ul bare for å bekrefte. Viktigste for meg er å høre hjerteslag. Belager meg vel på uke 8, som er om rundt tre uker. Dere som har dratt tidligere, noen som har opplevd at det var "for" tidlig?

Jeg er også veldig nysgjerrig på hva folk har "sett" så tidlig. Jeg skal definitivt til tidlig ul bare for å bekrefte. Viktigste for meg er å høre hjerteslag. Belager meg vel på uke 8, som er om rundt tre uker. Dere som har dratt tidligere, noen som har opplevd at det var "for" tidlig?
Her er bilder fra jeg var gravid med datteren vår. Første bilde var 6+5 i følge eggløsning, men 6+3 i følge mål. Andre var i uke 8, husker ikke helt når. På den i uke 8 kunne han sjekke forskjellige ting med hjertekammer, nyrer osv om jeg ikke husker helt feil. Vi gikk i hvert fall ut av timen overrasket over hvor mye han kunne se og måle.

Vedlegg

• EB0A2D4C-F340-4181-AF71-73234820EC42.jpeg
    EB0A2D4C-F340-4181-AF71-73234820EC42.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 111
  • C9247EA8-FBD6-4E41-9F26-D3509EBB83BE.png
    C9247EA8-FBD6-4E41-9F26-D3509EBB83BE.png
    8,2 MB · Visninger: 112
Last edited:
Her er bilder fra jeg var gravid med datteren vår. Første bilde var 6+5 i følge eggløsning, men 6+3 i følge mål. Andre var i uke 8, husker ikke helt når. På den i uke 8 kunne han sjekke forskjellige ting med hjertekammer, nyrer osv om jeg ikke husker helt feil. Vi gikk i hvert fall ut av timen overrasket over hvor mye han kunne se og måle.
Så fine bilder :Heartred :Heartred

Når drar folk vanligvis på TUL?
Her er bilder fra TUL med min første, var vel da 7+2 :Heartblue IMG_7465.jpeg

Back
Topp