Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åneei...så kjedelig! Håper du får ny time raskt God bedringSkulle egentlig på TOUL i morgen + ta NIPT-test, men her ligger jeg nedsylta med influensa på tredje dagen og høy feber Så jeg måtte ringe å avlyse timen.
Masse lykke til!Jeg skulle også egentlig i dag, men måtte avlyse minI dag
Tusen takk!! Er spent ånei! Så kjipt... Fikk du satt opp time til en ny snart?Masse lykke til!Jeg skulle også egentlig i dag, men måtte avlyse min
Hvordan gikk d?I dag
Jeg får oppfølging av min gynekolog som også er min fødselslege, hun har tatt ul av meg nå nesten hver uke og fremover annenhver uke. Tror ikke hun hadde gjort det dersom det var farlig. Vet de ønsker å ta så få som mulig - etter et føre var prinsipp, men det er så vidt jeg vet ingen forskning som viser at det er direkte skadelig.Jeg ringte for p spørre om ledig Time hos gyn selvom jeg hadde time for 10 dager siden og enda en for 11 dager siden. Kontordamen sa til meg at det ikke er anbefalt å ha ultralyd så ofte og da ble jo jeg bekymret for at noe skal skade babyen. Det er lenge for meg å vente til 4 april og føler jeg må ha en time til før det. Jeg fikk i morgen tidlig forresten
Er det farlig? Har hørt om folk som har hatt ultralyder 1 gang i uken i første trimester
Har time kl.15Hvordan gikk d?
Snakket nettopp med jordmor, og har fått satt opp ny time på torsdag Så heldigvis ikke så lenge til. Lille spirevenn i magen har fortsatt sterke fine hjerteslag, måtte lytte på nytt med dopplerenTusen takk!! Er spent ånei! Så kjipt... Fikk du satt opp time til en ny snart?
Jeg har også blitt fulgt opp jevnlig med ultralyder ca. hver 10-14 dag, siden uke 4+6.Jeg får oppfølging av min gynekolog som også er min fødselslege, hun har tatt ul av meg nå nesten hver uke og fremover annenhver uke. Tror ikke hun hadde gjort det dersom det var farlig. Vet de ønsker å ta så få som mulig - etter et føre var prinsipp, men det er så vidt jeg vet ingen forskning som viser at det er direkte skadelig.