Nedtelling til tidlig ultralyd

I morgen skal vi på tidlig ultralyd, og vi er såååå spente!! :love017 Men eneste erfaringen vi har med tidlig ultralyd er da jeg hadde MA, og det sitter litt i, men prøver bare å tenke at det ikke er tilfellet denne gangen ❤️
Masse lykke til :Heartbigred
Jeg har samme erfaringer, og det er like skummelt hver gang. Er 12+0 i dag og lyttet etter hjertelyden nå før jeg sto opp, og der var det fortsatt sterke fine slag

Jeg har samme erfaringer, og det er like skummelt hver gang. Er 12+0 i dag og lyttet etter hjertelyden nå før jeg sto opp, og der var det fortsatt sterke fine slag
Har du hjemmedoppler som fungerer så tidlig? Trodde ikke de plukket opp lyden før uke 16-ish?

Har du hjemmedoppler som fungerer så tidlig? Trodde ikke de plukket opp lyden før uke 16-ish?
Ja, jeg bestilte den dyreste på babyplan sine sider:) Fikk den forrige fredag. Og har hørt hjertelyd siden da. Hadde time hos jordmor den fredagen og hun fant den også:) Men vet at det kan være dager man ikke finner den, da fosteret kan flytte på seg, ligge lengre inn/ned, med ryggen til osv.

Tusen takk ❤️ Så beroligende det må være å kunne høre etter hjertelyd om du blir bekymret osv :love017 jeg kunne tenke meg en sånn selv, men vet at jeg hadde blitt livredd dersom jeg ikke hørte hjertet en dag, selv om det kan være naturlig årsaker hadde jeg tenkt det verste med en gang..

27 dager til Toul å å ha kommet såpass langt at man kan glede seg til den ul’n er stort❤️

Jeg fikk tul offentlig 8.4 men bestilte privat 26.3 for d var så lenge å vente. Dette blir spennende! Lykke til alle sammen!:Heartbigred

Back
Topp