Nedtelling til tidlig ultralyd

1 uke, da er jeg 10+5. ❤️

Var også for to uker siden, da gikk det veldig raskt og jeg føler ikke jeg utnyttet timen ordentlig (men fikk jo det jeg kom for, som var bekreftelse på at alt var bra så langt). Har dere forslag til ting å spørre jordmor om når man først er der? Og får dere vite puls på embryoet/fosteret? Jeg spurte sist, men fikk bare vite at det var «helt normalt».

Ikke før 9 april, så da måtte jeg selvfølgelig booke en privat en på lørdag. Da skal jeg være 9+5 og kanskje jeg tør å tro på at det kan gå hele veien denne gangen - hvertfall nok til å vente til 9 april igjen.

4 dager til, da er jeg 12+3.
Men jeg har blitt fulgt tett opp hele veien med ultralyd ca. annenhver uke siden uke 4+6, og vil følges opp med minst en ul til i mellom toul og oul:) I tillegg får jeg tilbud om flere ul etter oul utenom de vanlige som er i satt opp.
Har kjøpt meg doppler, så kan lytte etter hjertelyd de dagene jeg har det litt ekstra vanskelig.

Last edited:
Når er det vanlig å høre noe angående time til TUL? Ble henvist for flere uker sider og plutselig ble henvisningen borte fra HelseNorge?

Back
Topp