Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøyTror vi er akkurat like langt, og jeg har fått OTUL samme dag som deg har heldigvis bestilt privat neste uke..
Bestilte time på 3+6 og hadde timen 5+6 Men det var fordi jeg var usikker ift tidligere svangerskapsforgiftning. Og når jeg uansett var der så sendte hun henvendelse til sykehuset om otul.Dere som har fått time til OTUL allerede, når bestilte dere legetime? Jeg er såå redd for å gå glipp av den, eller være for sent ute.
Vanskelig å dele bilde desverre, det står navn og sånn på det.Deler du bilde etterpå?
Det ble bestilt i går, fikk bekreftet time i dagDere som har fått time til OTUL allerede, når bestilte dere legetime? Jeg er såå redd for å gå glipp av den, eller være for sent ute.
Men alt sto bra til?Vanskelig å dele bilde desverre, det står navn og sånn på det.
Ja se under tråden «våre ultralyder»Men alt sto bra til?
Ja jeg tror jeg blir å gjøre det, blir en uke ekstra å vente da men verdt det tenker jegHvis du klarer å vente en uke så ville jeg anbefalt det Var 8+5 sist og da fik jeg se en liten bamsemums med både bein og armer. Fikk se at han beveget seg mye, at hode konturer var på plass og hjerte
Jeg har bare dekt det til eller beskjært bilde på telefonVanskelig å dele bilde desverre, det står navn og sånn på det.