4 dager og 8 1/2 t
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har fått innkalling i uke 13 på KK, men det var fastlegen som sende henvisning. Så ville nok tatt kontakt via de. Du skal få tilbudetSå usikker på om jeg klarer å vente til offentlig tidlig ultralyd. Noen fra Bergens område som vet om vi får dette tilbudet på Haukeland? Vet de tilbyr de fleste steder men har hørt at ikke alle klarer det til de under 30 år.
Jeg sist var jeg på tidlig ultralyd 8+5 så vurdere å bestille rundt den tiden. Da hvis man ser bankende hjerte i uke 8 så er det veldig liten sannsynlighet for spontanabort. Så er litt betryggende og å slippe å vente helt til 11-13 i det offentlige om det går her i Bergen. Største grunnen for at jeg funderer på privat er for det e så sykt dyrt. Og etter huskjøp for 1 år siden, kjøpt en til bil og opparbeidet hage i sommer så e det veldig skralt på konto!
Oki, så bra! Da regner jeg med at det skal ordne seg for meg å å få offentlig tidlig ultralyd men du har ringt så tidlig og fått time så sent som uke 13, da bør kanskje jeg ta kontakt no for at de skal få plass til meg? Jeg ville egentlig vente med å bestille ting til uke 7-8 så jeg e komt litt på vei. Men e det litt for sent?Jeg har fått innkalling i uke 13 på KK, men det var fastlegen som sende henvisning. Så ville nok tatt kontakt via de. Du skal få tilbudet
Oki, så bra! Da regner jeg med at det skal ordne seg for meg å å få offentlig tidlig ultralyd men du har ringt så tidlig og fått time så sent som uke 13, da bør kanskje jeg ta kontakt no for at de skal få plass til meg? Jeg ville egentlig vente med å bestille ting til uke 7-8 så jeg e komt litt på vei. Men e det vell litt sent kanskje?Jeg har fått innkalling i uke 13 på KK, men det var fastlegen som sende henvisning. Så ville nok tatt kontakt via de. Du skal få tilbudet
Man får timen tilsendt ganske raskt etter henvisning er sendt fra fastlege eller jordmor. Litt varierende kapasitet pga KK snart bytter bygg, men skulle ikke påvirke UL timer sa de der oppe.Oki, så bra! Da regner jeg med at det skal ordne seg for meg å å få offentlig tidlig ultralyd men du har ringt så tidlig og fått time så sent som uke 13, da bør kanskje jeg ta kontakt no for at de skal få plass til meg? Jeg ville egentlig vente med å bestille ting til uke 7-8 så jeg e komt litt på vei. Men e det vell litt sent kanskje?
Ville bare sendt melding til fastlegen på helsenorge, så fikser de henvisning. Like greit å bare få det i orden, så slipper du vente lengre enn nødvendigOki, så bra! Da regner jeg med at det skal ordne seg for meg å å få offentlig tidlig ultralyd men du har ringt så tidlig og fått time så sent som uke 13, da bør kanskje jeg ta kontakt no for at de skal få plass til meg? Jeg ville egentlig vente med å bestille ting til uke 7-8 så jeg e komt litt på vei. Men e det vell litt sent kanskje?