19 dager igjen. Føles som evigheter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, det er i morgen! Ikke lenge igjen nå!Har du vært på ultralyd i dag? Hvordan gikk det?
Er såå spent for deg jeg!! Tenk om det virkelig er TO der inne!En kveld og en halv morgen igjen!!!
Ja, tenk hvis det virkelig er to! Jeg blir faktisk litt sjokka hvis det ikke er to, og enda mer sjokka hvis det ikke er liv laga. Dette svangerskapet har så langt vært på et helt annet nivå enn med siste, vet det er forskjell fra svangerskap til svangerskap men det får være måte på! Nå er det bare 14 timer og 20 minutter igjen til ultralyd!Er såå spent for deg jeg!! Tenk om det virkelig er TO der inne!
Deler du bilde etterpå?4 timer!
Hvis du klarer å vente en uke så ville jeg anbefalt det Var 8+5 sist og da fik jeg se en liten bamsemums med både bein og armer. Fikk se at han beveget seg mye, at hode konturer var på plass og hjerte6 dager. Men vurderer litt utsette en uke, for å eventuelt se enda mer. Vil være 7+6 om 6 dager, men nærmere 9 uker om jeg utsetter TUL en uke er privat og koster 1750 kr så..
Tror vi er akkurat like langt, og jeg har fått OTUL samme dag som deg har heldigvis bestilt privat neste uke..Har fått time til otul!! Den er 30.oktober og det er 45 dager til Nå er jeg veldig glad for at jeg bestilte privat, for 45 dager er LENGEj