Nedtelling til tidlig ultralyd

Fikk flyttet timen for tul (selv om hun i telefonen lurte på hvorfor jeg ville ha time så tidlig, og virket motvillig å sette det opp. Ny time 6.okt :Heartred «bare» 29 dager til:hilarious:

Det er vel en stor sjanse for at jeg går på et lite antiklimaks i morgen også siden jeg er kortere på vei enn deg :rolleyes:
Går jo an å håpe, også hadde jeg bestilt en time som bare var 15 minutter så jeg vet ikke om hun hadde funnet «mer» hvis hun hadde lengre tid på seg, jeg bare spekulerer. Hun var ganske klar på at 6 uker var for tidlig.

Går jo an å håpe, også hadde jeg bestilt en time som bare var 15 minutter så jeg vet ikke om hun hadde funnet «mer» hvis hun hadde lengre tid på seg, jeg bare spekulerer. Hun var ganske klar på at 6 uker var for tidlig.
På nettsiden til klinikken vi skal på står det at de tilbyr avansert ultralyd fra uke 6-7… så da håper jeg at de har bra nok utstyr til at noe kan vise så tidlig. Er så spent :arghh: :nailbiting:

På nettsiden til klinikken vi skal på står det at de tilbyr avansert ultralyd fra uke 6-7… så da håper jeg at de har bra nok utstyr til at noe kan vise så tidlig. Er så spent :arghh: :nailbiting:
Avansert hørtes bra ut! Krysser fingre for at du ser noe. Spennendeeee!

Fikk du ikke se noe?

Avbestilte timen min i 6+3 (6+1 ift el) basert på @Leche sin erfaring. Har en privat bestilt i 7+4, men også en offentlig (gratis) i 8+0, så synes kanskje det er råflott å ta de så tett… Samtidig så hadde det vært hyggelig å kanskje kunne si det til svigers den helga, for de reiser bort i to mnd etter det. Kunne egentlig tenke meg å vente til de kommer hjem, men klarer nok ikke skjule det for mine foreldre så lenge- og mannen synes de må få vite det ca likt. Begge besteforeldrepar vet jo at vi egentlig skal starte ivf fra denne uka, så spørsmålene vil uansett komme…

Back
Topp