19 dager
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du må gi oppdatering på hvordan det gikk3 timer og 14 minutter!!!!
Ja det skal jeg! Håååper alt er bra.Du må gi oppdatering på hvordan det gikk
Gleder meg til oppdatering!1 time og 30 min!
Det er vel en stor sjanse for at jeg går på et lite antiklimaks i morgen også siden jeg er kortere på vei enn degDa er det en uke til neste tidlige ultralyd…så antiklimaks i dag
Går jo an å håpe, også hadde jeg bestilt en time som bare var 15 minutter så jeg vet ikke om hun hadde funnet «mer» hvis hun hadde lengre tid på seg, jeg bare spekulerer. Hun var ganske klar på at 6 uker var for tidlig.Det er vel en stor sjanse for at jeg går på et lite antiklimaks i morgen også siden jeg er kortere på vei enn deg
På nettsiden til klinikken vi skal på står det at de tilbyr avansert ultralyd fra uke 6-7… så da håper jeg at de har bra nok utstyr til at noe kan vise så tidlig. Er så spentGår jo an å håpe, også hadde jeg bestilt en time som bare var 15 minutter så jeg vet ikke om hun hadde funnet «mer» hvis hun hadde lengre tid på seg, jeg bare spekulerer. Hun var ganske klar på at 6 uker var for tidlig.
Avansert hørtes bra ut! Krysser fingre for at du ser noe. Spennendeeee!På nettsiden til klinikken vi skal på står det at de tilbyr avansert ultralyd fra uke 6-7… så da håper jeg at de har bra nok utstyr til at noe kan vise så tidlig. Er så spent
Fikk du ikke se noe?Går jo an å håpe, også hadde jeg bestilt en time som bare var 15 minutter så jeg vet ikke om hun hadde funnet «mer» hvis hun hadde lengre tid på seg, jeg bare spekulerer. Hun var ganske klar på at 6 uker var for tidlig.
Fikk se «noe», men ingen detaljer, hun sa at det er «noe på gang» men for tidlig til å se noe konkret, skal tilbake om en uke når jeg er 7+2Fikk du ikke se noe?