Nedtelling til tidlig ultralyd

Æsj jeg må avlyse den ultralyden jeg flyttet en uke fram fordi mannen er på jobbreise da. Så da er det fortsatt litt under tre uker til ultralyd.

:D:HeartredVært på det i dag, og jeg fikk ny termin 1.mai. Så ikke hjerteslag enda, men han sa det var for tidlig og at det så veldig bra ut. Og den vokser jo tydeligvis bra, så jeg er fornøyd :p :Heartred
Så fin :happy: Hva var det som gjorde at du fikk ny termin da? Lengden på nurket? Hvor langt er du på vei nå da? Jeg skal inn på TUL når jeg er 6+0, men er redd for at det også da er for tidlig til å se hjertet… Gleder meg sånn til jeg skal inn på fredag i uken som kommer:D:Heartred

Så fin :happy: Hva var det som gjorde at du fikk ny termin da? Lengden på nurket? Hvor langt er du på vei nå da? Jeg skal inn på TUL når jeg er 6+0, men er redd for at det også da er for tidlig til å se hjertet… Gleder meg sånn til jeg skal inn på fredag i uken som kommer:D:Heartred
Lengden på spiren, ja. Jeg sa jeg var usikker siden jeg har regnet meg til termin enten 3. mai eller 5.mai. Men da sa han at termin ut fra målene var 1.mai. Så jeg har gått fra 5+1 eller 5+3, til 5+5 :angelic:

Blir så koselig med ultralyd! Det var veldig koselig, og så lenge nurket satt på riktig plass ble jeg roligere av det også<3

Med forbehold om at den ultrasvake streken min som forhåpentligvis blir sterkere, så har jeg bestilt time til privat ultralyd 22. sept. Per nå er jeg 11 dpo og 4+3 :) Eggløsning var nesten 3 uker etter første dag i siste menso_O
Akkurat samme som meg ❤️ jeg fikk første positiv test på mandagskvelden, var UTROLIG svak men vi så den! Var hos gyn på onsdag for å få progesteronstøtte da jeg har hatt 5 SA på 2 år. Dette er test fra imårrest så HCG stiger ❤️ første TUL 18 september ❤️

Vedlegg

• IMG_0495.jpeg
    IMG_0495.jpeg
    509,7 KB · Visninger: 48
24 dager, i 7+3 (men litt sen eggløsning, så trolig litt kortere på vei)

Bestille tidlig ultralyd den dagen vi er 12+0, tørr ikke ta tidligere tilfelle det skulle bli en falsk trygghet. Føles ålreit og trygt å ta det uke 12, selv om det er kjipt å vente. 53 dager igjen :hilarious:

Bestille tidlig ultralyd den dagen vi er 12+0, tørr ikke ta tidligere tilfelle det skulle bli en falsk trygghet. Føles ålreit og trygt å ta det uke 12, selv om det er kjipt å vente. 53 dager igjen :hilarious:
Den rundt uke 12 får du jo av det offentlige nå.

Jeg har opplevd MA i uke 11+5 (oppdaget på ul etter en blødning) der foster døde ca uke 8+4 (dagen etter første tul) så jeg tar heller enda oftere... burde sikkert tenkt som deg, men orker ikke en så sen MA igjen om jeg kan slippe.

Den rundt uke 12 får du jo av det offentlige nå.

Jeg har opplevd MA i uke 11+5 (oppdaget på ul etter en blødning) der foster døde ca uke 8+4 (dagen etter første tul) så jeg tar heller enda oftere... burde sikkert tenkt som deg, men orker ikke en så sen MA igjen om jeg kan slippe.
Hæ, får man det?? Det har gått meg hus forbi..

Off, ja, jeg skjønner godt at du vil sjekke oftere, det må ha vært vondt å oppleve :Heartred

Hæ, får man det?? Det har gått meg hus forbi..

Off, ja, jeg skjønner godt at du vil sjekke oftere, det må ha vært vondt å oppleve :Heartred
Har hatt to MA og 1 SA siste året, så er ganske frynsete, og tar det ikke for gitt at dette går bra. Skulle gjerne hatt på meg en portabel ultralyd 24/7, hehe.

Alle får tidlig ultralyd i uke 11-13, og alle over 35 år får tilbud om nipt.

Nettopp bestilt time til tul :love017 Om 2uker, da er jeg ca i uke 7:D
Livredd for utenfor livmor og tvillinger så vil sjekke tidligst mulig :smiley-ashamed004

Back
Topp