Nedtelling til tidlig ultralyd

Har hatt to MA og 1 SA siste året, så er ganske frynsete, og tar det ikke for gitt at dette går bra. Skulle gjerne hatt på meg en portabel ultralyd 24/7, hehe.

Alle får tidlig ultralyd i uke 11-13, og alle over 35 år får tilbud om nipt.
Jeg som trodde jeg hadde vært så flink i dag og booket alle avtaler jeg trengte :hilarious: måtte ringe til sykehuset her i byen og spørre, men de sa at bare nabobyen tilbyr ultralyd rundt uke 12 (sykehusene holder på å slå seg sammen). Så da må jeg bestemme meg for om jeg gidder å reise en time for å få den ultralyden gratis, eller om jeg skal beholde den her i byen og heller betale for den. Eventuelt fremskyve den og gjøre begge deler:hilarious: Herre… så mye å sette seg inn i selv om jeg trodde jeg nettopp hadde vært igjennom dette her:dead:

Da var det plutselig bare 3 dager igjen til tidlig ultralyd. Klarer ikke vente, bestilte en time nå på torsdag. Da er jeg 6+1! Så spent!

Fått time til tidlig UL om akkurat 3 uker.
Ville helst hatt litt før siden sist var exu, men skal klare å vente :)

Skal ringe i morgen og se om jeg får flyttet den private rundt 12 uker til litt tidligere, og så dra på 12-ukeren på sykehuset :smiley-angelic001 Føles litt drastisk ift at jeg klarte å holde meg helt til ordinær ultralyd sist, men blir selvfølgelig veldig misunnelig på dere som får se frøene nå ganske snart:happy:

Venter nok til den tul vi får i det offentlige. Har ikke mulighet til å bruke penger på det akkurat nå, og må uansett til en annen by. Føles så lenge til. 6+2 i dag.

19 dager igjen å vente.. De dagene virker sååå langt unna.. Men samtidig føler jeg de går raskere enn ventedagene på å teste

Har time til fastlegen samme dag som TUL så jeg får dobbelt opp den dagen. Også krysser jeg fingrene for at alt er som det skal den dagen sånn at jeg kan begynne å telle ned til ny TUL i uke 12 ca..

Venter nok til den tul vi får i det offentlige. Har ikke mulighet til å bruke penger på det akkurat nå, og må uansett til en annen by. Føles så lenge til. 6+2 i dag.
Jeg vurderer også å vente på den offentlige. Synes det er fryktelig dyrt her hvert fall! :bag: Men er laaange uker å vente!:dead:

Fikk tilbud om en ekstra tidlig ultralyd på sykehuset i uke 8+1… hadde bestilt privat i 7+4, så nå flytta jeg den til 6+4. litt redd for å ikke se noe da, men… de fleste finner vel hvertfall hjerteslag da, og jeg er jo helt sikker på el etc. El 24.august og svaaaak positiv test 3.sept på 10DPO. Så nå er det plutselig bare 15 dager og 17 timer til!!

Back
Topp