Er vel sånn jeg tenker. Men så ble jeg så usikker mtp MA og sånn, men må bare tenke at dette går braVar ikke på privat ul forrige svangerskap og kommer ikke til å gå denne gangen heller. Man ser lite før uke 12,ser ikke helt vitsen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er vel sånn jeg tenker. Men så ble jeg så usikker mtp MA og sånn, men må bare tenke at dette går braVar ikke på privat ul forrige svangerskap og kommer ikke til å gå denne gangen heller. Man ser lite før uke 12,ser ikke helt vitsen..
Rart ikke kroppen sender noen signalerDet kan være vits hvis man har opplevd å miste før. Sist gang jeg var gravid hadde jeg MA som sluttet å utvikle seg i uke 6. Jeg er veldig glad for at jeg gikk på tidlig ultralyd så jeg slapp å gå helt til uke 12 og tro at alt var fint, for så å oppdage at jeg hadde gått rundt med et dødt embryo i magen i 6 uker…
Jeg tenker også sånn selv om jeg aldri har mistet før (bank i bordet). Om fosteret dør vil jeg vite det så tidlig som mulig.. En abort rundt uke 12-13 er vel også en del fysisk verre enn abort i uke 7-8 (tror jeg.. har ikke mye kunnskap om dette heldigvis).Det kan være vits hvis man har opplevd å miste før. Sist gang jeg var gravid hadde jeg MA som sluttet å utvikle seg i uke 6. Jeg er veldig glad for at jeg gikk på tidlig ultralyd så jeg slapp å gå helt til uke 12 og tro at alt var fint, for så å oppdage at jeg hadde gått rundt med et dødt embryo i magen i 6 uker…
Jeg gjorde det i 5 uker. Helt grusomt å tenke på.. Og det ble vanskelig å få ut alle restene også. Gikk med rester i 2 mnd, så totalt fra jeg mistet til jeg var ferdig med aborten gikk det over 3 mnd!! Det var ekstremt tungt psykisk….Det kan være vits hvis man har opplevd å miste før. Sist gang jeg var gravid hadde jeg MA som sluttet å utvikle seg i uke 6. Jeg er veldig glad for at jeg gikk på tidlig ultralyd så jeg slapp å gå helt til uke 12 og tro at alt var fint, for så å oppdage at jeg hadde gått rundt med et dødt embryo i magen i 6 uker…
Samme her... eller hadde stoppet å vokse tre uker før ultralyd, så tok det nesten to uker til før kroppen satte i gang selv! Fikk ikke lov til å få medisiner før en ultralyd 2 uker etter første...selv om jeg visste nøyaktig når jeg hadde eggløsning og at det var null håp, men siden fostersekken forsatte å vokse så ville de vente... heldigvis ordnet kroppen opp selv. Fostersekken stoppet å vokse samme dag som ultralyden, så kanskje det var det som gjorde at kroppen skjønte at det ikke var noe der lengerJeg gjorde det i 5 uker. Helt grusomt å tenke på.. Og det ble vanskelig å få ut alle restene også. Gikk med rester i 2 mnd, så totalt fra jeg mistet til jeg var ferdig med aborten gikk det over 3 mnd!! Det var ekstremt tungt psykisk….
Jeg er 7+2 og har ikke fått dato for timen på sykehuset enda. Kan jo bli så sent som uke 13-14 har jeg forstått…Hvor langt er du?
Samme her. 7+1, og ikke fått dato for time ennå.Jeg er 7+2 og har ikke fått dato for timen på sykehuset enda. Kan jo bli så sent som uke 13-14 har jeg forstått…
7+1 her også, og har heller ikke fått dato ennå..Samme her. 7+1, og ikke fått dato for time ennå.
7+1 her også, og har heller ikke fått dato ennå..
Jepp. Henvisningen ble sendt 9/1..Til offentlig TUL dere tenker på? Er jo enda en stund til da Jeg er 8+4 og har heller ikke fått time, men henvisning ble sendt på torsdag, så regner med å få innkalling i løpet av denne eller neste uke.
Kjenner selv på den redselen, men det kommer til å gå bra1 dag Så redd!
Hvordan gikk det idag?Imorgen er det tidlig ultralyd for oss gleder oss, men gruer oss for at det ikke er noe der også
Jeg kjenner følelsen! Jeg klarte nesten ikke å sove natta før ultralyden min. Men det kommer til å gå fint!1 dag Så redd!