3 dager
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har planer om å vente på den TUL på sykehuset, men syns det begynner å bli leeeenge å vente, så kan hende jeg går til privat ul før det.Alle går på TUL og betaler selv. Noen som kun går på den vi får i det offentlige uke 12-14?
Hvor langt er du?Jeg har planer om å vente på den TUL på sykehuset, men syns det begynner å bli leeeenge å vente, så kan hende jeg går til privat ul før det.
Var ikke på privat ul forrige svangerskap og kommer ikke til å gå denne gangen heller. Man ser lite før uke 12,ser ikke helt vitsen..Alle går på TUL og betaler selv. Noen som kun går på den vi får i det offentlige uke 12-14?
Når man har mistet tidligere, er det betryggende å se et bankende hjerte. Det ser man fra uke 6/7.Var ikke på privat ul forrige svangerskap og kommer ikke til å gå denne gangen heller. Man ser lite før uke 12,ser ikke helt vitsen..
Det kan være vits hvis man har opplevd å miste før. Sist gang jeg var gravid hadde jeg MA som sluttet å utvikle seg i uke 6. Jeg er veldig glad for at jeg gikk på tidlig ultralyd så jeg slapp å gå helt til uke 12 og tro at alt var fint, for så å oppdage at jeg hadde gått rundt med et dødt embryo i magen i 6 uker…Var ikke på privat ul forrige svangerskap og kommer ikke til å gå denne gangen heller. Man ser lite før uke 12,ser ikke helt vitsen..