Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, jeg syns det er for lenge å vente.. så vi har gått privat før denne..Alle går på TUL og betaler selv. Noen som kun går på den vi får i det offentlige uke 12-14?
Ok, skjønnerNei, jeg syns det er for lenge å vente.. så vi har gått privat før denne..
Men, i mine tre første svangerskap gikk vi til førte private i uke 12, da det ikke var offentlig tilbud, så er bare blitt mer nervøs med alderen her
Jeg skal på TUL til onsdag og får den dekket. Går til privat gyno. Er tett oppfølging pga 2 MA før denne graviditetenAlle går på TUL og betaler selv. Noen som kun går på den vi får i det offentlige uke 12-14?
Jeg gjorde det forrige svangerskap, var der 12+1, da ble det oppdaget MA i uke 7+4. Kunne jo vært oppdaget tidligere om jeg hadde gått privat før det, så denne gangen tar jeg flere private førAlle går på TUL og betaler selv. Noen som kun går på den vi får i det offentlige uke 12-14?
Umulig å merke MA? Svangerskapet bare fortsetter med plager osv?Jeg gjorde det forrige svangerskap, var der 12+1, da ble det oppdaget MA i uke 7+4. Kunne jo vært oppdaget tidligere om jeg hadde gått privat før det, så denne gangen tar jeg flere private før
Jeg hadde ingen tydelige tegn på MA’en. Det var mitt første svangerskap, så det var sikkert noen tegn jeg fikk men som jeg ikke var klar over. Spotting på papiret én gang én uke etter aborten skjedde, men jeg tenkte ikke noe over det, siden blødninger er vanlig og det ikke ble noe mer enn det. Ingen smerter. Hadde korona den uka jeg mista, så ja symptomene ble mildere, men trodde det var pga koronaen og at jeg var såpass langt ut i svangerskapet at jeg var kommet over det verste når jeg var frisk igjen. Gravidsymptomene ble ikke helt borte før jeg fikk Cytotec-kurenUmulig å merke MA? Svangerskapet bare fortsetter med plager osv?
Ah, okeiJeg hadde ingen tydelige tegn på MA’en. Det var mitt første svangerskap, så det var sikkert noen tegn jeg fikk men som jeg ikke var klar over. Spotting på papiret én gang én uke etter aborten skjedde, men jeg tenkte ikke noe over det, siden blødninger er vanlig og det ikke ble noe mer enn det. Ingen smerter. Hadde korona den uka jeg mista, så ja symptomene ble mildere, men trodde det var pga koronaen og at jeg var såpass langt ut i svangerskapet at jeg var kommet over det verste når jeg var frisk igjen. Gravidsymptomene ble ikke helt borte før jeg fikk Cytotec-kuren
Her jeg bor får alle tidlig ultralyd (dating scan) rundt 6-8 uker, 12 uker og ved 18 uker. Får ikke søke sykehusplass før dating scan heller.Alle går på TUL og betaler selv. Noen som kun går på den vi får i det offentlige uke 12-14?
Hvordan gikk det?I ettermiddag
Hvordan gikk det?
HerligTakk som spør! Det gikk fint Riktig plassering, kun 1, og jordmor målte 8+0 som er en dag mer enn el-termin og samme som mens-termin
Var stort å ligge der og se lille på skjermen med bankende hjerte