Nedtelling til tidlig UL

27 dager til TUL.

Jeg har fått 13+3 og synes det er altfor sent :( Er satt opp på Nipt test da, men er jo fort over 15 uker før jeg får et svar på den.
Har derfor bestilt Nipt-test fra Danmark som jeg skal prøve å få tatt neste uke - i uke 10.

27 dager til TUL.

Jeg har fått 13+3 og synes det er altfor sent :( Er satt opp på Nipt test da, men er jo fort over 15 uker før jeg får et svar på den.
Har derfor bestilt Nipt-test fra Danmark som jeg skal prøve å få tatt neste uke - i uke 10.
Samme her. Satt opp på UL og offentlig NIPT 13+2. Tar nipttest fra DK neste uke. Alt for lenge å vente til uke 15-16 med svar synes jeg..

Samme her. Satt opp på UL og offentlig NIPT 13+2. Tar nipttest fra DK neste uke. Alt for lenge å vente til uke 15-16 med svar synes jeg..
Synes det er helt håpløst at tilbudet vi får er så dårlig :( Blir jo fort en veldig sen abort om noe er galt.

Bestilte kit fra Danmark i går så håper det kommer i løpet av uka.

Dere som bestiller fra Danmark- hvor bestiller dere fra? Og hvorfor bestiller dere fra Danmark istedet for å ta det privat i Norge?

Dere som bestiller fra Danmark- hvor bestiller dere fra? Og hvorfor bestiller dere fra Danmark istedet for å ta det privat i Norge?

Undersøkte ærlig talt litt for lite før jeg bestilte fra DK. Burde ha sett på altetnativene her. Men de tester for flere avvik og man kan ta testen fra uke 9, mens i Norge er det 10. Man får også vite kjønn med test fra DK uten at det var viktig for meg.

5 dager! Bestilte egentlig bare for gøy siden det er en litt «rimlig» klinikk her, men har nå mistet alle symptomer (7+6) så er veldig glad jeg har den timen nå…

Back
Topp