Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var på tidlig ultralyd i dag Alt var fint med mini, gikk nøye gjennom alle organene som var synlig så tidlig. Jordmor var ganske sikker på at det var gutt
Jm på helsestasjonen min sa de faktisk ikke har lov til å si kjønn på otul, og at hvis man spør så kan de bli litt irriterte…Så gøy! Kjekt de gjettet kjønn, hørt ikke alle er like villige til det.
Er sikkert litt personavhengig. De bør uansett ikke bli irriterte, vi kan umulig ha oversikt over hva vi «har lov» til å spørre om og ikkeJm på helsestasjonen min sa de faktisk ikke har lov til å si kjønn på otul, og at hvis man spør så kan de bli litt irriterte…
Nei, Kalnes. Om du har medisinske grunner som tilsier du burde fått først hadde jeg ringt og mast.Ja, det er jo håpløst at de innførte otul for alle, og ikke har satt inn flere ressurser.. Trodde bare de skulle ta mer hensyn når det ligger medisinske grunner bak henvisningen Er det på OUS du også skal?