Nedtelling til offentlig TUL (uke 12)

2t 45min! Så spent:) Håpe alt e bra! Noen i Tromsø som fikk vite kjønn på offentlig TUL?

Vi fikk vite, med forbehold da siden det er tidlig (var 12+6), men hun spurte om vi ville vite og brukte litt tid på å se. Dette var på SUS.
 
Har alle her termin i september? Får det ikkje helt til å stemme mtp alle ikke har vært på TUL enda
 
Har alle her termin i september? Får det ikkje helt til å stemme mtp alle ikke har vært på TUL enda

Har man termin 30/9 er man 13+6 i dag, og offentlig TUL er jo mellom uke 11 og 14 ca. Så kan enda være noen med termin helt i slutten og sen TUL, men tror nok de aller fleste har vært nå.
 
Har alle her termin i september? Får det ikkje helt til å stemme mtp alle ikke har vært på TUL enda
Jeg har termin 29/09 og var på TUL på mandag da jeg var 13+6, så jo det kan stemme:happy: Tror derimot jeg var siste mann ut!
 
Sjukt å måtte betale (så mye) for det! Jeg fikk med meg to bilder fra OTUL, gratis. Var ikke på St. Olavs da, men OUS..
Helt enig! Syntes det er synd for kan resultere i et skille på at noen får med seg bilder, mens andre dessverre må takke nei. OUL idag og må betale samme beløp denne gangen også.
 
Back
Topp