Nedtelling til offentlig TUL (uke 12)

Månelilje

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberskattene 2023
Jeg lager en ny tråd for nedtelling til den offentlige ultralyden i uke 12.

Skriv gjerne når dere har fått avtale også.

Jeg har fått avtale når jeg er 13+2. Hadde håpet å få det tidligere, men får ikke gjort noe med det. Så det er 29 dager til. Føles som en evighet :bag:
 
Last edited:
Jeg lager en ny tråd for nedtelling til den offentlige ultralyden i uke 12.

Skriv gjerne når dere har fått avtale også.

Jeg har fått avtale når jeg er 13+2. Hadde håpet å få det tidligere, men får ikke gjort noe med det. Så det er 29 dager til. Føles som en evighet :bag:
Har også fått time 13+2. Synes det er litt lenge å vente, så vurderer å bestille en privat før det.
Er nå 8+2 :)

35 dager til TUL.
 
Et lite spm: Får dere TUL på sykehus eller får dere hos en privat gynekolog tilknyttet kommunen?
 
Et lite spm: Får dere TUL på sykehus eller får dere hos en privat gynekolog tilknyttet kommunen?
Sykehus for min del. Er tilknyttet ahus. Eneste er at ultralydene kan foregå på hvilket som helst av ahus «sine sykehus», selvom fødeplassen skal være på Lørenskog.
 
Sykehus for min del. Er tilknyttet ahus. Eneste er at ultralydene kan foregå på hvilket som helst av ahus «sine sykehus», selvom fødeplassen skal være på Lørenskog.
Ja, trodde det var mest vanlig. Ba spesifikt om henvisning til sykehuset, så hva legen har gjort aner jeg ikke. Han viste ikke hva graviditet er nesten, så mulig han har sendt feil også :pompus:
 
Ja, trodde det var mest vanlig. Ba spesifikt om henvisning til sykehuset, så hva legen har gjort aner jeg ikke. Han viste ikke hva graviditet er nesten, så mulig han har sendt feil også :pompus:
Jøss, hør der! Ofte gjennomføres ultralydene i forbindelse med det sykehuset du skal føde på. Men sikkert ulikheter rundt omkring i landet vårt :shy:
Vet du om han i det hele tatt har sendt henvisning til fødeplass for deg da?
 
Jeg venter fortsatt på innkalling. Hører til i Oslo.. Hvor langt var dere på vei når dere fikk innkallingen?
 
Last edited:
Ser at legen min ikke har henvist meg enda, er 6+0 i dag, burde han gjort det til nå?
 
Legen min henviste meg samme dag som jeg var på kontroll, men da var jeg i uke 9. Vet ikke om legene føler de har ‘bedre tid’ hvis man er på kontroll veldig tidlig?
 
Back
Topp