Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fortsatt ikke fått innkalling, og det føles ut som om jeg er den eneste…
Neida, jeg har heller ikke fått, og vil nok ikke få med det første heller, for henvisning blir ikke sendt før 20. feb Da er jeg 9+3.Fortsatt ikke fått innkalling, og det føles ut som om jeg er den eneste…
Litt godt å vite at jeg ikke er den eneste! Håper den kommer snart!Venter også enda
Oj, hvorfor blir den sendt så sent?Neida, jeg har heller ikke fått, og vil nok ikke få med det første heller, for henvisning blir ikke sendt før 20. feb Da er jeg 9+3.
Jeg også venter på innkalling, snart 2 uker siden legen henviste så håper den kommer i posten snartFortsatt ikke fått innkalling, og det føles ut som om jeg er den eneste…
Er visst sånn dem vil ha det Skal bli henvist til Riksen, så må først ha UL på «mitt» sykehus for å se om det er liv. Egentlig kan dem bare sende den, for det er jo bare å avbestille igjenOj, hvorfor blir den sendt så sent?
Får du innkallingen i Posten? Jeg får den på HelseNorgeJeg også venter på innkalling, snart 2 uker siden legen henviste så håper den kommer i posten snart
Åja… Det er jo på en måte forståelig siden Riksen ikke har så høy kapasitet, at de vil være sikre først.. Skal du på Riksen kun for fosterdiagnostikk? Jeg skal føde på RiksenEr visst sånn dem vil ha det Skal bli henvist til Riksen, så må først ha UL på «mitt» sykehus for å se om det er liv. Egentlig kan dem bare sende den, for det er jo bare å avbestille igjen
JaÅja… Det er jo på en måte forståelig siden Riksen ikke har så høy kapasitet, at de vil være sikre først.. Skal du på Riksen kun for fosterdiagnostikk? Jeg skal føde på Riksen
Hei,Får du innkallingen i Posten? Jeg får den på HelseNorge
Henvisningen min ble sendt for en mnd siden Jordmor på helsestasjonen mente Ullevål/Riksen sender innkalling én uke før, men har sett ei her inne som skal på Ullevål og fått innkalling en mnd før…