Nedtelling til offentlig TUL (uke 12)

Fortsatt ikke fått innkalling, og det føles ut som om jeg er den eneste… :rolleyes:

Fortsatt ikke fått innkalling, og det føles ut som om jeg er den eneste… :rolleyes:
Neida, jeg har heller ikke fått, og vil nok ikke få med det første heller, for henvisning blir ikke sendt før 20. feb :dead: Da er jeg 9+3.

Oj, hvorfor blir den sendt så sent? :wideyed:
Er visst sånn dem vil ha det :hungry: Skal bli henvist til Riksen, så må først ha UL på «mitt» sykehus for å se om det er liv. Egentlig kan dem bare sende den, for det er jo bare å avbestille igjen :bored: :wacky:

Fikk innkalling i dag, har ikke fått time før jeg er 13+5 :facepalm: Forstår at dette er innenfor grensen på 14 uker, men var da voldsomt sent spør du meg:wacky:

Jeg også venter på innkalling, snart 2 uker siden legen henviste så håper den kommer i posten snart :happy:
Får du innkallingen i Posten? Jeg får den på HelseNorge :)
Henvisningen min ble sendt for en mnd siden :dead: Jordmor på helsestasjonen mente Ullevål/Riksen sender innkalling én uke før, men har sett ei her inne som skal på Ullevål og fått innkalling en mnd før…

Er visst sånn dem vil ha det :hungry: Skal bli henvist til Riksen, så må først ha UL på «mitt» sykehus for å se om det er liv. Egentlig kan dem bare sende den, for det er jo bare å avbestille igjen :bored: :wacky:
Åja… Det er jo på en måte forståelig siden Riksen ikke har så høy kapasitet, at de vil være sikre først.. Skal du på Riksen kun for fosterdiagnostikk? Jeg skal føde på Riksen :)

Åja… Det er jo på en måte forståelig siden Riksen ikke har så høy kapasitet, at de vil være sikre først.. Skal du på Riksen kun for fosterdiagnostikk? Jeg skal føde på Riksen :)
Ja :)

Får du innkallingen i Posten? Jeg får den på HelseNorge :)
Henvisningen min ble sendt for en mnd siden :dead: Jordmor på helsestasjonen mente Ullevål/Riksen sender innkalling én uke før, men har sett ei her inne som skal på Ullevål og fått innkalling en mnd før…
Hei,

Jeg fikk innkalling til både TUL og OUL hos Ullevål et par dager etter at legen hadde sendt henvisningen. TUL 03.03, var hos legen 26.01, mottok innkalling 28.01.

Back
Topp