Jeg betalte heller ingenting der med nummer 1, så kan være fint å være forberedt på det! Henger mange plakater på venterommet som informerer om detWhat? Skal dit i morgen.. har aldri måttet betalt der før
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg betalte heller ingenting der med nummer 1, så kan være fint å være forberedt på det! Henger mange plakater på venterommet som informerer om detWhat? Skal dit i morgen.. har aldri måttet betalt der før
Lykke til i dag4,5 timer
På Haukeland står det at dersom en ønsker bilder kan en betale 200kr + adm.gebyr for å få de. Veldig rartKanskje teit spørsmål, men får man med UL-bilder fra offentlig TUL også?
Ja, det burde vært gratis men blir sikkert kostbart for dem når alle vil ha bilder, mtp at alle nå får tilbud om TUL. Men +adm.gebyr var meget spesieltPå Haukeland står det at dersom en ønsker bilder kan en betale 200kr + adm.gebyr for å få de. Veldig rart
Ja helt klart Burde være lov å ta et bilde selv med telefonen uansettJa, det burde vært gratis men blir sikkert kostbart for dem når alle vil ha bilder, mtp at alle nå får tilbud om TUL. Men +adm.gebyr var meget spesielt
Lykke til1,5 time... Gru gleder meg veldig!