10 timer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde utvendig sist gang, i uke 11 og uke 14 (begge privat). Har bakovervendt livmor.Noen som vet om offentlig TUL er innvendig eller utvendig? Eller er det forskjellig fra sted til sted og person til person?
I uke 11 også? Da jeg var på TUL privat sist (10+6) prøvde jm utvendig først, men hun måtte presse veldig og fikk dårlig bilde, så var lettere å gå innvendig da, siden livmoren min er bakovervendtHadde utvendig sist gang, i uke 11 og uke 14 (begge privat). Har bakovervendt livmor.
Jeg fikk i hvert fall detKanskje teit spørsmål, men får man med UL-bilder fra offentlig TUL også?
Ja, hvis jeg ikke husker feil var det midten av uke 11. Men da jeg tok ultralyd i 10+5 denne gangen, så tok de innvendig. Så virker som om skillet går sånn ca der. Men så varierer det sikkert litt fra undersøker til undersøker og fra livmor til livmor.I uke 11 også? Da jeg var på TUL privat sist (10+6) prøvde jm utvendig først, men hun måtte presse veldig og fikk dårlig bilde, så var lettere å gå innvendig da, siden livmoren min er bakovervendt
Åjaa, men uke 10+0 til 10+6 er uke 11, så du mener uke 12 da? Så da er det sikkert større sannsynlighet å se utenfra fra uke 12 med bakovervendt livmorJa, hvis jeg ikke husker feil var det midten av uke 11. Men da jeg tok ultralyd i 10+5 denne gangen, så tok de innvendig. Så virker som om skillet går sånn ca der. Men så varierer det sikkert litt fra undersøker til undersøker og fra livmor til livmor.
Ja Det er så forvirrende med det ukegreiene.Åjaa, men uke 10+0 til 10+6 er uke 11, så du mener uke 12 da? Så da er det sikkert større sannsynlighet å se utenfra fra uke 12 med bakovervendt livmor
Kanskje teit spørsmål, men får man med UL-bilder fra offentlig TUL også?
Jeg fikk i hvert fall det
Ok, så braVi fikk
Vi fikk, men måtte betale. 200kr for tre bilder på St Olavs.Kanskje teit spørsmål, men får man med UL-bilder fra offentlig TUL også?
What? Skal dit i morgen.. har aldri måttet betalt der førVi fikk, men måtte betale. 200kr for tre bilder på St Olavs.