12 timer igjenTo dager til ultralyd hos fødselslege på sykehuset (pga tvillingsvangerskap).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
12 timer igjenTo dager til ultralyd hos fødselslege på sykehuset (pga tvillingsvangerskap).
Så utrolig deilig!5 dager til jordmortime. Pga ukentlig kontroll av blodtrykk og urin fremover er hun så grei at hun kommer innom hjemme hos meg så jeg slipper kjøre 40 min for å sjekke det. (Hun kjører forbi meg når hun skal hjem etter jobb så derfor hun tilbyr hjemmebesøk).
Fordi babyen er stor eller liten? Hva er estimatet?11 dager til jordmor time, da vil hun sjekke magemålet igjen og se om hun vil sende meg til vekstkontroll. Spennende fremover altså
Nei, ikke hørt at det blir tilbudt i Stavanger. Har kun vært på et betalt fødselsforberedende kurs med flere andre deltakere på sykehuset.Skal ha fødselsforberedende samtale med sykehuset neste uke, om 8 dager
Flere som har det?
Fordi magemålet mitt har stagnert litt på en måte, magen min går nedover i kurve. Vet at babyen min ble målt til -9% i uke 33 (som er innafor), men JM skal sjekke neste tirsdag om magen har blitt større eller "mindre". Om det avviker så vil hun at jeg skal inn på vekstkontroll Jeg går heller ikke noe særlig opp i vekt, selv om jeg ikke har endret på noen vaner. Jeg er ikke så bekymret da, regner med at alt er fintFordi babyen er stor eller liten? Hva er estimatet?
Var selv på ultralyd for to uker siden pga magesmerter (hadde heldigvis ikke noe med baby/livmor å gjøre), og da sa jm at babyen ligger på +11%. Jeg er litt nervøs for at hun er veldig stor
Jeg skal både på vekstkontroll og samtale om fødsel nå på fredag på sykehuset. Dette fordi babyen er målt til å være +15% for straks 3 uker siden og jeg også har fått påvist svangerskapsdiabetes. Så blir ekstra medfulgt da, noe jeg synes er betryggende.Skal ha fødselsforberedende samtale med sykehuset neste uke, om 8 dager
Flere som har det?