Nedtelling til jordmor , ultralyd osv

Hehe, da skjønner jeg :happy: jordmora mi sendte en forespørsel forrige mandag, har ikke hørt noe enda. Jeg har bare fått hørt at det bestemmer jeg selv jeg. Regner uansett med at hvis fødsel hadde starta når du er i Ålesund, så hadde du fått kommet dit og ikke blitt sendt til Molde :smiley-ashamed004 håper jeg!
Ja, hadde nok fått kommet dit om det skjer. Men har ikke bestemt oss ennå :happy: Får se hva som skjer :D
 
1 dag til ultralyd. Og så overrasker samboeren meg med at han på eget initiativ har bedt om fri fra jobb til å bli med. 1 times kjøring og glatte veier for tiden. Så veldig glad han kunne bli med.
 
Ultralyd gjennomført. Alt bra med tvillingene og de er enda mer jevne i vekst nå, ser det ut til. Blodtrykket mitt noe opp, samt utslag på protein i urin, men ikke tegn til svangerskapsforgiftning enda.
Ny ultralyd torsdag 4.januar om 15 dager. Da har jeg kommet til uke 38+2. Hvis de ikke vil komme ut på egenhånd da, så skal vi snakke om igangsetting.
 
Ultralyd gjennomført. Alt bra med tvillingene og de er enda mer jevne i vekst nå, ser det ut til. Blodtrykket mitt noe opp, samt utslag på protein i urin, men ikke tegn til svangerskapsforgiftning enda.
Ny ultralyd torsdag 4.januar om 15 dager. Da har jeg kommet til uke 38+2. Hvis de ikke vil komme ut på egenhånd da, så skal vi snakke om igangsetting.
Hvordan føler du deg? Jeg syns det er tungt nok om dagen med en i magen liksom!
 
Hvordan føler du deg? Jeg syns det er tungt nok om dagen med en i magen liksom!

Takk som spør. Rimelig tungt. Vanskelig å sove godt på natta, mye kynnere og vondt i korsryggen. For ikke å snakke om tungpust. Og på morgenen etter å ha levert barna i bhg og vært i fjøsen (har en liten gård), så kan jeg legge meg å sove i 2-4 timer uten problem. Er mer trøtt nå enn i de to andre svangerskapene. Men som jordmor sier: det er to morkaker og to babyer som skal forsynes med blod og næring, så det er klart det merkes.

MEN skal ikke klage! De er friske og jevne og jeg er kjempe glad for at de ikke har blitt for tidlig. :)
 
Takk som spør. Rimelig tungt. Vanskelig å sove godt på natta, mye kynnere og vondt i korsryggen. For ikke å snakke om tungpust. Og på morgenen etter å ha levert barna i bhg og vært i fjøsen (har en liten gård), så kan jeg legge meg å sove i 2-4 timer uten problem. Er mer trøtt nå enn i de to andre svangerskapene. Men som jordmor sier: det er to morkaker og to babyer som skal forsynes med blod og næring, så det er klart det merkes.

MEN skal ikke klage! De er friske og jevne og jeg er kjempe glad for at de ikke har blitt for tidlig. :)
Jeg syns du er tøff som har bært så tungt så lenge! Bra jobba! :Heartred og det er veldig lov å klage litt, vi har alle behov for det innimellom!
 
Jordmor på fredag, spent på om hodet er festa seg. Var ikkje det for 2 veke sida :)
Våkna lett for tida, og slite med å sovne igjen. Så begynner vel å gjøre seg klar for våkennetter :)
 
Jordmor for samtale om føding i morra.
Siste vekstkontroll om 6 dager, og får sikkert mulig dato for igangsetting da, så føler alt nærmer seg med stormskritt her nå.
 
Back
Topp