Nedtelling til jordmor , ultralyd osv

5 dager til neste vekstkontroll! :Heartblue lurer veldig på om de vil sette meg igang før tiden eller ikke, da jeg har Sv.dia og han lå på +18% sist kontroll. Ved neste kontroll er jeg 37+5!
 
1 dag til jordmor :happy: Må vel ha svarene klare til hun om hvilket sykehus vi skal på og hvem som skal passe 12 åringen :hilarious: Det var hun veeeldig streng på.
Jeg har og lagt inn ønske om Ålesund, har ikke hørt noe mer om det foreløpig. Men vi blir vel uansett vurdert på Molde før vi blir sendt videre med ferge ettersom jeg har forstått? Hvis man ikke allerede er i Ålesund da selvfølgelig. Så trodde ikke vi måtte ha det klart på forhånd?
 
Jeg har og lagt inn ønske om Ålesund, har ikke hørt noe mer om det foreløpig. Men vi blir vel uansett vurdert på Molde før vi blir sendt videre med ferge ettersom jeg har forstått? Hvis man ikke allerede er i Ålesund da selvfølgelig. Så trodde ikke vi måtte ha det klart på forhånd?
Må ikke det, bare mi jm som har jobbet i 40 år eller noe på Molde sykehus og ville vi skulle dit. Det var så lett siden det var så nærme :smiley-ashamed004 Jeg er enig i at det er lett, men er jo ikke det om vi bestemmer oss for å feire nyttårsaften i Ålesund :D
 
Må ikke det, bare mi jm som har jobbet i 40 år eller noe på Molde sykehus og ville vi skulle dit. Det var så lett siden det var så nærme :smiley-ashamed004 Jeg er enig i at det er lett, men er jo ikke det om vi bestemmer oss for å feire nyttårsaften i Ålesund :D
Hehe, da skjønner jeg :happy: jordmora mi sendte en forespørsel forrige mandag, har ikke hørt noe enda. Jeg har bare fått hørt at det bestemmer jeg selv jeg. Regner uansett med at hvis fødsel hadde starta når du er i Ålesund, så hadde du fått kommet dit og ikke blitt sendt til Molde :smiley-ashamed004 håper jeg!
 
Back
Topp