Håper det går fint!Vekstkontroll om 2 timer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det går fint!Vekstkontroll om 2 timer
Så deilig! Det er nok veldig lurt!Ble full sykmelding fra nå og frem til permisjonen starter. Kjennes ut som en lettelse egentlig for min del.
Det gikk fint Bittelillesøster vokser godt og er nå 1348g Ligger enda i seteleie så hun har 8 uker på å snu seg rett vei!Håper det går fint!
Hvordan gikk det?Glukosebelastningstest i dag
Det gikk bra, ble litt uggen en stund etterpåHvordan gikk det?
Alt bra med lille, eller han begynner å bli stor nå estimert til å være 1340 gram og ligger 11% i pluss ifht termin. Men frisk og rask liten gutt3D ultralyd idag håper alt er bra med lille og at jeg får en god kikk på han blir artig å se hvordan han ligger, føler han er litt overalt.
Hei. Kan jeg spørre hvor stor din muskelknute er? Har en stor muskelknute og er redd det vil lede til at kroppen støter fra seg.10 dager til UL på sykehuset pga stor muskelknute (myom) ved cervix som de ønsker å følge med på ift vekst.
Den er sist de sjekket rundt 5×5 cm. Tror man kan ha ganske store muskelknuter og fortsatt gå igjennom svangerskap. Tror plassering av den ift fosteret er viktigste,særlig i starten. Masse lykke tilHei. Kan jeg spørre hvor stor din muskelknute er? Har en stor muskelknute og er redd det vil lede til at kroppen støter fra seg.