Nedtelling til jordmor , ultralyd osv

Ååå, jeg visste ikke at vekstkontrollene kunne begynne så tidlig! Masse lykke til :Heartred
Tror det er uke 24, 28, 32, og 36, litt usikker om det blir annenhver uke fra uke 30, slik at det er 32,34, 36 og 38 ved behov:) Husker ikke helt om det var ultralyd i uke 34 forrige gang

Jeg trudde jeg skulle på oul i dag men når jeg kom dit mente de at jeg var for langt ut i svangerskapet så ble vektkontroll isteden så har samme termin som jeg fikk på tul.

Jeg trudde jeg skulle på oul i dag men når jeg kom dit mente de at jeg var for langt ut i svangerskapet så ble vektkontroll isteden så har samme termin som jeg fikk på tul.
Jeg fikk heller ikke ny termin på oul. De sa at den satt tidligere i svangerskapet uansett er mer nøyaktig.

Legetime senere i dag. Skal til jordmor om 12 dager :happy:

Jordmor i morgen. :)

Alt fint på timen i dag. Tatt første SF mål, og ligger som forventet i øvre sjikt grunnet to mageboere. Blodtrykket er fortsatt noe lavt (som sist).
Tenker å begynne med støttestrømper. Skal bestille meg to par. Litt hoven i beina, men ganske ofte vondt også. Støttestrømper kunne hjelpe på ubehaget sa jordmor.

Også har jordmor skrevet ned nummer til fødeavdelingen på helsekortet. Det er litt milepæl. Da ringer jeg direkte dit om det er noe. :D

Alt fint på timen i dag. Tatt første SF mål, og ligger som forventet i øvre sjikt grunnet to mageboere. Blodtrykket er fortsatt noe lavt (som sist).
Tenker å begynne med støttestrømper. Skal bestille meg to par. Litt hoven i beina, men ganske ofte vondt også. Støttestrømper kunne hjelpe på ubehaget sa jordmor.

Også har jordmor skrevet ned nummer til fødeavdelingen på helsekortet. Det er litt milepæl. Da ringer jeg direkte dit om det er noe. :D
Jeg bestilte støttestrømper fra color4care og er veldig fornøyd! Digg med litt freshe farger også, og ikke bare den "hudfargede".

6 dager til jordmor
12 dager til vekstkontroll + Diabetes oppfølging. Kanskje ctg også da, litt usikker :)

4 dager til JM
10 dager til vekstkontroll

Back
Topp