Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til!10 min til glukosebelastningstest.
Så to gutter som var super aktive på ultralyd i dag, ca 1000 gram hver. Så tipp topp Ny ultralyd om 4 uker og jordmor om 2 uker.
Alt fint med mor og barn på kontrollen idagJordmor imorgen og 10 dager til privat ultralyd
Vil tro legen er enig! Før var det vel standard at man ble sykemeldt rundt uke 26/27 når man bar tvillinger for å forebygge prematur fødsel. Hadde en veninne som skulle ha tvillinger og hun fikk beskjed om at hun uansett ble sykemeldt fra uke 27.Legetime i morgen hos fastlegen, for å diskutere videre sykmelding. Er 60% sykmeldt nå, men kjenner jeg kanskje trenger å bli fullt sykmeldt grunnet økende bekkensmerter og mer sliten. Med de to forrige svangerskapene har jeg jobbet nesten frem til permisjonsstart, men tror ikke jeg har ork til det denne gangen (tvillingsvangerskap). Håper legen er enig.
Vil tro legen er enig! Før var det vel standard at man ble sykemeldt rundt uke 26/27 når man bar tvillinger for å forebygge prematur fødsel. Hadde en veninne som skulle ha tvillinger og hun fikk beskjed om at hun uansett ble sykemeldt fra uke 27.
Ble full sykmelding fra nå og frem til permisjonen starter. Kjennes ut som en lettelse egentlig for min del.Ja det var vel mer standard før ja at alle ble sykmeldt rundt den tiden. Skal høre hva legen sier i dag.