Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rediger det og bare ta vekk det du vil fjerneHvordan sletter jeg innlegget mitt? Krise hahah
har ikke noen plass der jeg kan redigere heheRediger det og bare ta vekk det du vil fjerne
har ikke noen plass der jeg kan redigere hehe
jeg har ikke det hvem kan jeg kontakte for å få det slettet?Skal være et valg der du har tre prikker under innlegget ditt
jeg har ikke det hvem kan jeg kontakte for å få det slettet?
Ny i dette forumgreiene, hvordan finner jeg ut hvem som er forumansvarligHmm, rart! Kanskje forumansvarlig?
Om du går i denne tråden kan du be om å få tilbake redigeringsmulighet på innlegg.Ny i dette forumgreiene, hvordan finner jeg ut hvem som er forumansvarlig
nå har jeg fått tilbake prikkene for å kunne endre Takk for hjelp alle sammenOm du går i denne tråden kan du be om å få tilbake redigeringsmulighet på innlegg.
Du kan også rapportere eget innlegg og be om å få det slettet, eller sende melding om akkurat den posten til de moderatorene/forumansvarlig som står sist i den posten jeg linka til
Spent på oppdateringNy privat tul i dag kl 1530 Få vite kjønn iiiiik!
Alt var helt perfekt! 12+5. GUTT!!!! Akkurat som vi hadde drømt omSpent på oppdatering
Gratulerer!Alt var helt perfekt! 12+5. GUTT!!!! Akkurat som vi hadde drømt om
Takk!!!Gratulerer!