Nedtelling til jordmor , ultralyd osv

6 dager til OTUL. Glad for at det nærmer seg Gleder meg, samtidig som jeg er litt nervøs.

47 dager til OUL.

Misunnelig på dere som har fått dato til oul. Jeg er en planlegger og liker å ha kontroll :hilarious:
Enig :sad010 Har bare fått dato for OTUL i neste uke, sendte melding til fastlegen i går for å be om henvisning til OUL, greit å få dato ift. ferien jeg skal ha i august.

Enig :sad010 Har bare fått dato for OTUL i neste uke, sendte melding til fastlegen i går for å be om henvisning til OUL, greit å få dato ift. ferien jeg skal ha i august.
Jeg fikk til svar av min jm at innkalling til oul kommer etter otul. Da har de mer konkret hvor langt du er kommet osv. skal selv på Otul i morgen og spurte jm når jeg fikk time til oul :-)

Jeg fikk til svar av min jm at innkalling til oul kommer etter otul. Da har de mer konkret hvor langt du er kommet osv. skal selv på Otul i morgen og spurte jm når jeg fikk time til oul :)

Misunnelig på dere som har fått dato til oul. Jeg er en planlegger og liker å ha kontroll

Hmm.. jeg ble både henvist til OTUL, OUL og fødeplass samme dag. Fikk svar på alle tre er par timer etterpå. Så det er nok litt ulik praksis :happy:

Jeg har også kun fått time til Otul , så satser på jeg får kjapt time til oul etter den fordi jeg har fått litt sen Otul (13+2)

11 daga til ny jordmortime. Er nesten 16 veke da :) Og ordinær ul 10. august.
Håpa på å se kjønn da :D

2,5 timer til ul.
Har drømt om det i hele natt, at jeg gikk glipp av ul fordi det skjedde så mye og jeg måtte lete etter noe osv :arghh:

14 dager til jordmor. Ikke blitt henvist til ordinær ultralyd enda:p

Alt så bra ut på privat ul i dag, 11+6. ❤️

Vedlegg

• 378CFF1D-FC7D-4301-8EB9-D0DA528DD83E.jpeg
    378CFF1D-FC7D-4301-8EB9-D0DA528DD83E.jpeg
    438,7 KB · Visninger: 19
11 dager til toul

2 dager til OTUL, enda ikke fått henvisning til OUL så får be om time når jeg er på OTUL

Back
Topp