Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig Har bare fått dato for OTUL i neste uke, sendte melding til fastlegen i går for å be om henvisning til OUL, greit å få dato ift. ferien jeg skal ha i august.Misunnelig på dere som har fått dato til oul. Jeg er en planlegger og liker å ha kontroll
Jeg fikk til svar av min jm at innkalling til oul kommer etter otul. Da har de mer konkret hvor langt du er kommet osv. skal selv på Otul i morgen og spurte jm når jeg fikk time til oulEnig Har bare fått dato for OTUL i neste uke, sendte melding til fastlegen i går for å be om henvisning til OUL, greit å få dato ift. ferien jeg skal ha i august.
Jeg fikk til svar av min jm at innkalling til oul kommer etter otul. Da har de mer konkret hvor langt du er kommet osv. skal selv på Otul i morgen og spurte jm når jeg fikk time til oul
Enig Har bare fått dato for OTUL i neste uke, sendte melding til fastlegen i går for å be om henvisning til OUL, greit å få dato ift. ferien jeg skal ha i august.
Misunnelig på dere som har fått dato til oul. Jeg er en planlegger og liker å ha kontroll
Jeg fikk dato for oul før jeg har hatt otul ahusJeg fikk til svar av min jm at innkalling til oul kommer etter otul. Da har de mer konkret hvor langt du er kommet osv. skal selv på Otul i morgen og spurte jm når jeg fikk time til oul
For et kult bilde!! Så bra at alt så fint utAlt så bra ut på privat ul i dag, 11+6.