Nedtelling til jordmor , ultralyd osv

En uke til neste ul

11 dager til otul med idag, ble flyttet en dag frem igår. Håper det ikke blir noe mer endringer :)
Synes symptomer har roet seg voldsomt, så frykter det verste og håper på det beste. . Måtte den neste uka gå fort! :)

39 dager til oul og vi endelig får se hvordan det står til der inne igjen :Heartred Måtte juli gå fort!

Og bestilte en privat UL i morgen.. Må innrømme at jeg er blitt påvirket av at så mange har mistet her inne den siste tiden så rett og slett blitt litt paranoid av det:nailbiting::smiley-ashamed005 Kvalmere enn noen gang, men klarer ikke slå meg til ro med det likevel. Ikke TOUL før uke 13+6,aller siste dagen de kunne få presset det til liksom. Så føles lenge å vente akkurat nå (men takknemlig jeg får,ser noen ikke får tilbud i sommer selv om de har krav på det. Det er jo ikke greit i det hele tatt!)

Og bestilte en privat UL i morgen.. Må innrømme at jeg er blitt påvirket av at så mange har mistet her inne den siste tiden så rett og slett blitt litt paranoid av det:nailbiting::smiley-ashamed005 Kvalmere enn noen gang, men klarer ikke slå meg til ro med det likevel. Ikke TOUL før uke 13+6,aller siste dagen de kunne få presset det til liksom. Så føles lenge å vente akkurat nå (men takknemlig jeg får,ser noen ikke får tilbud i sommer selv om de har krav på det. Det er jo ikke greit i det hele tatt!)
15 dager til toul. Hadde det ikke vært så dyrt med privat ultralyd her hadde jeg tatt en i dag typ. Kjenner meg stressa av alt det triste :sorry:
Jeg forstår dere så godt! Det har stresset meg skikkelig også. Spesielt fordi flere av de som nylig mistet har hatt symptomer mye symptomer :( jeg krysser fingrene for at alt er bra med spirene deres! Jeg har tul om akuratt en uke.

Samme følelsen her. Har OTUL om 3 dager, gruer meg sånn! Er 13+5 da, så føler også det er i seneste laget.. Man blir litt paranoid av dette, håååper alt står bra til med alle spirene våre:sorry:

Samme her, visste ikke hva MA var engang før jeg leste om det her, så jeg prøver å ligge mest mulig unna forum :happy: privat tul i morgen for kjønn:woot::woot::woot:

Back
Topp