11 dager igjen til OTUL
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og bestilte en privat UL i morgen.. Må innrømme at jeg er blitt påvirket av at så mange har mistet her inne den siste tiden så rett og slett blitt litt paranoid av det Kvalmere enn noen gang, men klarer ikke slå meg til ro med det likevel. Ikke TOUL før uke 13+6,aller siste dagen de kunne få presset det til liksom. Så føles lenge å vente akkurat nå (men takknemlig jeg får,ser noen ikke får tilbud i sommer selv om de har krav på det. Det er jo ikke greit i det hele tatt!)
Jeg forstår dere så godt! Det har stresset meg skikkelig også. Spesielt fordi flere av de som nylig mistet har hatt symptomer mye symptomer jeg krysser fingrene for at alt er bra med spirene deres! Jeg har tul om akuratt en uke.15 dager til toul. Hadde det ikke vært så dyrt med privat ultralyd her hadde jeg tatt en i dag typ. Kjenner meg stressa av alt det triste
Samme følelsen her. Har OTUL om 3 dager, gruer meg sånn! Er 13+5 da, så føler også det er i seneste laget.. Man blir litt paranoid av dette, håååper alt står bra til med alle spirene våreOg bestilte en privat UL i morgen.. Må innrømme at jeg er blitt påvirket av at så mange har mistet her inne den siste tiden så rett og slett blitt litt paranoid av det Kvalmere enn noen gang, men klarer ikke slå meg til ro med det likevel. Ikke TOUL før uke 13+6,aller siste dagen de kunne få presset det til liksom. Så føles lenge å vente akkurat nå (men takknemlig jeg får,ser noen ikke får tilbud i sommer selv om de har krav på det. Det er jo ikke greit i det hele tatt!)
Samme her, visste ikke hva MA var engang før jeg leste om det her, så jeg prøver å ligge mest mulig unna forum privat tul i morgen for kjønnOg bestilte en privat UL i morgen.. Må innrømme at jeg er blitt påvirket av at så mange har mistet her inne den siste tiden så rett og slett blitt litt paranoid av det Kvalmere enn noen gang, men klarer ikke slå meg til ro med det likevel. Ikke TOUL før uke 13+6,aller siste dagen de kunne få presset det til liksom. Så føles lenge å vente akkurat nå (men takknemlig jeg får,ser noen ikke får tilbud i sommer selv om de har krav på det. Det er jo ikke greit i det hele tatt!)