Nedtelling til jordmor , ultralyd osv

35 til ordinær tidlig ultralyd og 82 dager til ordinær ultralyd.

1 dag til TUL og NIPT, blir godt å endelig få se lille bønna ❤️

1 dag til TUL og NIPT, blir godt å endelig få se lille bønna ❤️
Jeg snakka med jordmor om nipt test, hun ba meg si ifra på sykehuset imorgen når jeg var på ultralyd at jeg ønsket å ta den. Håper det funker! Er 36, så skal få tilbud om det. Hvordan gjorde du det? Iforhold til nipt test tenkte jeg på.

5 dager til ny tul for å se om det er liv.

Jeg snakka med jordmor om nipt test, hun ba meg si ifra på sykehuset imorgen når jeg var på ultralyd at jeg ønsket å ta den. Håper det funker! Er 36, så skal få tilbud om det. Hvordan gjorde du det? Iforhold til nipt test tenkte jeg på.
Fikk bare brev om at jeg skulle på ultralyd og at NIPT ville bli tilbudt alle som fyllte 35 til termin. Jeg tok det også med forrigemann, da tok jeg bare ultralyd og gikk til labben for blodprøve etterpå

Fikk bare brev om at jeg skulle på ultralyd og at NIPT ville bli tilbudt alle som fyllte 35 til termin. Jeg tok det også med forrigemann, da tok jeg bare ultralyd og gikk til labben for blodprøve etterpå
Jeg får høre imorgen da, ellers så skal jeg til fastlegen over helga så kan han sikkert henvise meg til nipt test hvis det ikke ordner seg på sykehuset.

6 dager til tul :angelic: Når vi kommer hjem fra ferietur er det vare 2 dager til tul, måtte tiden gå fort:D

19 dager til OTUL og 41 dager til jordmor.
(4 dager til diabetes sykepleier og 20 dager til ernæringsfysiolog)

En uke til OTUL og første jordmortime i dag. Kjempekoselig jordmor, følte oss så godt ivaretatt :D Nesten litt synd at neste jordmortime ikke er før i september igjen.

13dager til otul

35 dager til 28 ukers kontroll

håper jeg kan få telle ned her, ei i okt gruppa som surmuler over at jeg oppdaterer der :laughing025

Back
Topp