Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gikk det?Kl 08.30 har vi første time hos JM
Jeg snakka med jordmor om nipt test, hun ba meg si ifra på sykehuset imorgen når jeg var på ultralyd at jeg ønsket å ta den. Håper det funker! Er 36, så skal få tilbud om det. Hvordan gjorde du det? Iforhold til nipt test tenkte jeg på.1 dag til TUL og NIPT, blir godt å endelig få se lille bønna
Fikk bare brev om at jeg skulle på ultralyd og at NIPT ville bli tilbudt alle som fyllte 35 til termin. Jeg tok det også med forrigemann, da tok jeg bare ultralyd og gikk til labben for blodprøve etterpåJeg snakka med jordmor om nipt test, hun ba meg si ifra på sykehuset imorgen når jeg var på ultralyd at jeg ønsket å ta den. Håper det funker! Er 36, så skal få tilbud om det. Hvordan gjorde du det? Iforhold til nipt test tenkte jeg på.
Jeg får høre imorgen da, ellers så skal jeg til fastlegen over helga så kan han sikkert henvise meg til nipt test hvis det ikke ordner seg på sykehuset.Fikk bare brev om at jeg skulle på ultralyd og at NIPT ville bli tilbudt alle som fyllte 35 til termin. Jeg tok det også med forrigemann, da tok jeg bare ultralyd og gikk til labben for blodprøve etterpå
Det gikk veldig bra, hun var veldig koselig Mannen var også med denne første gangen. Fikk til og med høre hjertelyden, med et lite ultralydapparat som hun hadde.Hvordan gikk det?
1 time ca. Gikk sjukt fort.Måtte dere vente lenge før dere fikk time til otul, etter at henvisningen var sendt?