Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 408556
Fikk se en liten sprudlende bamsemums Hematomet jeg hadde er vekke
Ja er så lettet!! Var 8+6 på når jeg var på ultralydenFantastisk! Hvor langt på vei er du?
Jeg fikk time samme dag som henvisningen ble sendt faktisk.Måtte dere vente lenge før dere fikk time til otul, etter at henvisningen var sendt?
Jeg fikk tildelt time 1 uke etter henvisning.Jeg fikk time samme dag som henvisningen ble sendt faktisk.
Tror det var ett par virkedagerMåtte dere vente lenge før dere fikk time til otul, etter at henvisningen var sendt?
Fikk time samme dagen som henvisning ble sendtMåtte dere vente lenge før dere fikk time til otul, etter at henvisningen var sendt?
Legen sendte henvisning for noen uker siden, og fikk svar noen dager etterpå med time i uke 12.Måtte dere vente lenge før dere fikk time til otul, etter at henvisningen var sendt?
Oslo? Jeg venter fortsatt på å få innkalling. Min lege sa jeg bare måtte forberede meg på å bli innkalt på to dagers varsel midt i fellesferien. Jeg forstår ikke hvorfor dette er så vanskelig.Nå er jeg så lei av å vente på at sykehuset skal få ut fingern og sende meg innkallelse til tul så da bare bestilte jeg meg privat til neste tirsdag. Har allerede fått time til uke 18 og da vil det bare være noen uker mellom tidlig og ordinær ul om jeg skal vente til de gir meg time etter sommeren. Det er jo nå jeg trenger bekreftelse på at det er hjertelyd, ikke når jeg kjenner at babyen beveger på seg.
Dvs, jeg forstår ikke hvorfor jeg må vente så lenge etter å få tildelt time.Oslo? Jeg venter fortsatt på å få innkalling. Min lege sa jeg bare måtte forberede meg på å bli innkalt på to dagers varsel midt i fellesferien. Jeg forstår ikke hvorfor dette er så vanskelig.
Leter jordmor etter hjertelyd på svangerskapskontrollen? Har aldri vært hos jordmor selv, men har første time på torsdag.1uke til jordmor. Gleder meg til å lete etter hjertelyd