Nedtelling til jordmor , ultralyd osv

Jeg og samboeren var til jordmor når jeg var i uke 6 (8+4 i dag). Fått innkalling til utredning, føde poliklinikk på sykehuset om 4 uker - Vet ikke hva dette er? Tror ikke det er TUL (må ringe å spørre, alt er nytt for meg siden det er første gang jeg er gravid:confused2) 10 uker til screening:happy:

Jeg og samboeren var til jordmor når jeg var i uke 6 (8+4 i dag). Fått innkalling til utredning, føde poliklinikk på sykehuset om 4 uker - Vet ikke hva dette er? Tror ikke det er TUL (må ringe å spørre, alt er nytt for meg siden det er første gang jeg er gravid:confused2) 10 uker til screening:happy:
Dersom det står fosterdiagnostikk så er det tidlig ul :happy:

Hva gjorde dere første time hos jordmor?
Hun ville hverken lytte eller kjenne på magen…
11++
Så bare snakket i 1 time og målte blodtrykket

1 uke til otul - kan nesten ikke vente! Er så spent! Har ingen tegn på at noe er galt, men man vet jo ikke uansett, så det blir fint å se, og forhåpentligvis at alt er bra :Heartpink

Hva gjorde dere første time hos jordmor?
Hun ville hverken lytte eller kjenne på magen…
11++
Så bare snakket i 1 time og målte blodtrykket
Sist svangerskap så fyllte vi ut helsekort, tok blodtrykk og puls, sjekket urinprøven og pratet. I uke 11 så sa hun egentlig at hun kunne lytte med doppler, men siden vi skulle på ultralyd senere samme dag så gjorde hun ikke det. Hun ville ikke skremme oss dersom hun ikke fant noe.

4 dager til ny privat ultralyd, og har i dag fått innkalling til OTUL 11. juli og jordmortime 5. august :happy:

Tul privat foreløpig på mandag, da sykehuset ikke klarer å sette opp time til meg før uke 12. Jordmor og fastlege har sendt totalt 3 henvisninger... Turde ikke vente lenger for jeg har så lyst å se og få målt det som kan måles :) 3,5 dager til! :)

2,5 dag til tul!

Back
Topp