Nedtelling til jordmor , ultralyd osv

Bestilte meg en ny privat ultralyd om 1 uke, vil da være 9+5, venter på offentlig tul men ting tar tid.

24 dager til OTUL. Har litt lyst til å ta en privat TUL til på fredag (det vil da bli min andre), men lurer på om det blir litt mye og unødvendig. Har bare så lyst til å vite om alt står bra til, og det er så lenge til Juli! Hvor mange private ultalyder tar dere?

24 dager til OTUL. Har litt lyst til å ta en privat TUL til på fredag (det vil da bli min andre), men lurer på om det blir litt mye og unødvendig. Har bare så lyst til å vite om alt står bra til, og det er så lenge til Juli! Hvor mange private ultalyder tar dere?
Har tenkt til å ta 1 privat, hadde vi ikke fått rundt otul hadde jeg tatt da og privat (gjorde det med nr 2). Men er dyrt her i området, så det begrenser det :)

Må ringe jordmor i morgen å bestille time der :hilarious: Foretrekker å gå til jordmor, så når jeg har vært hos legen på fredag og fått alle svar på blodprøver og fult ut helsekort, blir det kun jordmor og sykehuset jeg går til. Om det ikke dukker opp noe som tilsvarer at jeg må ha lege :)

Ny ultralyd på torsdag. 4 ultralyden og jeg er bare i uke 8 haha. Fantastisk gynekolog jeg har, får gå på ultralyd når jeg selv ønsker. Hun sa at «det er du som kjenner på deg når du trenger å komme på ul igjen». Føler meg veldig tatt vare på og tatt på alvor. Hun var gynekologen min når jeg mistet i MA, når jeg la meg ned på gulvet og skreik. Så er nok mye derfor. Er privat men staten dekker kostnaden for gravide så jeg betaler ingenting. Rekner meg jeg går en gang i uka frem til uke 13 :Heartred:Heartred

Jordmor på torsdag ! Otul 12 juli, enn så lenge får se om jeg får til noe før !:)

Har tenkt til å ta 1 privat, hadde vi ikke fått rundt otul hadde jeg tatt da og privat (gjorde det med nr 2). Men er dyrt her i området, så det begrenser det :)
Takk for svar :) Jeg lander nok på det samme. Kjenner så mange symptomer ellers at jeg er veldig sikker på at dette går bra. Her koster det 1225 kr, litt vel dyrt, så vi bestemte oss for å heller investere pengene i en god barnevogn e.l. senere.

Takk for svar :) Jeg lander nok på det samme. Kjenner så mange symptomer ellers at jeg er veldig sikker på at dette går bra. Her koster det 1225 kr, litt vel dyrt, så vi bestemte oss for å heller investere pengene i en god barnevogn e.l. senere.
nesten dobbelt så mye for en ultralyd her, og lurer på om det var enda mer i uke 12 når det er mer å sjekke, så glad vi kan spare de penga og :)

Back
Topp