Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nesten likt vi da! 7+1 i morgen og har vår private tul #2 siden første ikke viste noe hjerteslag (6+1)..Privat TUL i morgen, 7+4
Ja, da er vi nesten liktNesten likt vi da! 7+1 i morgen og har vår private tul #2 siden første ikke viste noe hjerteslag (6+1)..
Masse lykke til i morgen du også!
Ja det krysses fingre og tær! Jeg skal oppdatere etterpå. Er ikke før på kvelden for min del daJa, da er vi nesten likt
Masse lykke til - krysser fingrene for at vi får se hjerteslag begge to i morgen
Har tenkt til å ta 1 privat, hadde vi ikke fått rundt otul hadde jeg tatt da og privat (gjorde det med nr 2). Men er dyrt her i området, så det begrenser det24 dager til OTUL. Har litt lyst til å ta en privat TUL til på fredag (det vil da bli min andre), men lurer på om det blir litt mye og unødvendig. Har bare så lyst til å vite om alt står bra til, og det er så lenge til Juli! Hvor mange private ultalyder tar dere?
Takk for svar Jeg lander nok på det samme. Kjenner så mange symptomer ellers at jeg er veldig sikker på at dette går bra. Her koster det 1225 kr, litt vel dyrt, så vi bestemte oss for å heller investere pengene i en god barnevogn e.l. senere.Har tenkt til å ta 1 privat, hadde vi ikke fått rundt otul hadde jeg tatt da og privat (gjorde det med nr 2). Men er dyrt her i området, så det begrenser det
nesten dobbelt så mye for en ultralyd her, og lurer på om det var enda mer i uke 12 når det er mer å sjekke, så glad vi kan spare de penga ogTakk for svar Jeg lander nok på det samme. Kjenner så mange symptomer ellers at jeg er veldig sikker på at dette går bra. Her koster det 1225 kr, litt vel dyrt, så vi bestemte oss for å heller investere pengene i en god barnevogn e.l. senere.